Saltkjelen Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Jeg syntes ikke du bør gå for noe større enn 21". Dersom du går for 22" bør du være påpasselig med å finne noen elegante felger som ikke virker for store. Sist ment ikke minst - 22" krever umiddelbar senk. Usenket E65 med 22" er ikke direkte elegant. Jeg ville, som jeg sa innledningsvis, ikke ha gått for større enn 21". Denne E65'en er skodd med 21" Alpina Classic.. elegant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Råe felger men sikkert rådyrt ?? ble bare mere usikker nå 21 så jo veldig bra ut. Kan man få senkesett til e65 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Alpinafelger koster, men som kjent koster kvalitet. Jeg mener man har kjøpt feil bil dersom man ikke vil ta seg råd og/eller man skal spare inn på hver krone for å få billigst mulig felgsett. Du vil garantert angre etterhvert dersom du ikke kjøper deg et kvalitetssett fra dag èn. Uansett går det an å finne brukte Alpinahjul til en "ok" penge hvis man leter litt (gjerne i Tyskland) og man får ellers andre kvalitetsfelger i ovennevnte dimmensjoner for 25-30.000kr. Du får kjøpt senkesett/senkefjærer til E65 og funksjoner som Dynamic Drive vil fungere like optimalt. En research på finn resulterte blant annet dette: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=35514394 (løp og kjøp!) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33315799 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 prøver ikke å spare inn på noe som helst på denne bilen , men er jo begrenset med penger Uansett likte alpina felgene sikkelig godt, men vis de blir de så må de være nye Men hvor kan man få kjøpt de ? er jo alpina , må man ikke ha chassinummer vis man skal bestille noe som helst fra alpina ?? Vil x5 felgene passe ? var jo grisebillig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Alpinahjul får du kjøpt hos GS Bildeler. Man trenger ikke Alpina chassinr for å bestille Alpinadeler. X5 hjulene har ET 40/42 og E65 har ET 22/25/32. Da må felgene evt. spaces ut. En Alpina frontleppe hadde for øvrig gjort susen på denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Alpina-felgene står priset til 47000,- hos Koed. Er jo samme hvor man handler, eller.. Man kjøper vel der det er billigst. Da får du de servert med Michelin Ps2 til den prisen står det, men det dekket er vel utgått fra Michelin mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Man må ikke senke en E65 med 22toms...selv om det ser bra ut med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Alpinahjul får du kjøpt hos GS Bildeler. Man trenger ikke Alpina chassinr for å bestille Alpinadeler. X5 hjulene har ET 40/42 og E65 har ET 22/25/32. Da må felgene evt. spaces ut. En Alpina frontleppe hadde for øvrig gjort susen på denne bilen! [ Bilde ] å sånn ja trodde det jeg , hehe my bad. Er veldig interessert i x5 hjula , nesten så jeg har lyst til å ringe ?? Alpina leppe så jo veldig bra ut , men tror jeg vil beholde den clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Alpina-felgene står priset til 47000,- hos Koed. Er jo samme hvor man handler, eller.. Man kjøper vel der det er billigst. Da får du de servert med Michelin Ps2 til den prisen står det, men det dekket er vel utgått fra Michelin mener jeg. Ikke mere en det nei , trodde vi snakket om 50000-60000. kvalitet koster as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Man må ikke senke en E65 med 22toms...selv om det ser bra ut med senk Nei må egentlig ikke det , men senk ser jo best ut , har ikke lyst til å punge ut med senkesett også , har så vidt råd til felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Mitt råd til deg...Bruk bilen i år slik den er, bruk penger på diesel og vask...Neste sommer, for å få en forandring, så kjøper du deg felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Mitt råd til deg...Bruk bilen i år slik den er, bruk penger på diesel og vask...Neste sommer, for å få en forandring, så kjøper du deg felger Ikke dårlig wicky tror nok at det må bli slik , men får se , vet aldri hva jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Et spørsmål som ikke har noe som helst med min bil å gjøre : Pappa ser etter ny bil , han har endelig fått lyst på BMW mer detaljert E46 320 , spørsmålet er bør han gå for disel eller bensin ?? Hvem ville dere gått for ?? Takk for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Nye bilder kommer i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Nydelig 7er! Ang E46 ville jeg gått for bensin, nærmere bestemt 2,2 170hk. Flott motor i E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå