Gå til innhold

BMW 745 D. Endelig BMW igjen :D bilder side 7

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da reiser jeg bort , er ikke hjemme i Norge før om 6 måneder så snakkes da folkens :)

Bilen er låst i garasjen ( med alarm og sporing ) hahaha så ikke prøv dere :)

Skal forresten til dubai <3 i skole sammenheng da :)<3

Good bye fellow bimmer mates <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde personlig ikke publisert at jeg dro til Dubai, men det er din sak. Sporing og alarm setter ikke noen stopper for de store gutta.

Har blitt frastjålet bilen min selv dog på en amatøraktig måte, men vil ikke oppleve igjen å måtte prøve å tenke etter hvor man egentlig satte fra seg bilen sist før det går opp for en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke..Men snakket med forskjellige selskaper, og totale summen var altså 4 stk... Derav "lav" forsikringspremie...betalte jo 12k for super-kasko med "alt" og 12kkm i året / fri km..husker ikke helt...

Den har jo en god del tyverisikrings-systemer så fremt man ikke har nøkkel... Putter man feil nøkkel/skrutrekker i døra for å åpne så går nøkkellåsen i "fri"... Knuser man rutene så går alarmen og dørene låses slik at det ikke går an å åpne dem fra innsiden heller. Åpner man panseret for å klippe alarm-sirena, så er den montert "utilgjengelig".. Kutter man strømmen for å få alarmen til å holde kjeft så er det egen krets til alarmen bak inni bilen så alarm og andre sikkerhetsfunksjoner har strøm i ca en time etter at strømkabelen er klippet... Har man ikke strøm så kan man heller ikke frigjøre håndbrekket, eller sette bilen i N på girkassen da dette også er elektronisk styrt..

Så ja...man KAN knuse ruta og stjele den derre laptopen i baksetet...men man får ikke med seg bilen med mindre man har nøkkel :)

Går heller ikke an å kode om nøkkel/styre med pc da OBD kobler ut når alarmen går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...