Gå til innhold

#335 E36 M3 (Div sysler S.58)


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen din er knalltøff, og ser MEGET bøs ut på bildene, men en liten ting jeg la litt merke til, noe jeg har tenkt å gjøre på en ekstra m3 fanger selv, er å sparkle/lime igjen hele grøftelys hullet. Bilen din er så helhetlig bra at det "irriterer" å se de sorte kantene. Mine øyne blir liksom trukket ned mot det hele tiden når jeg ser bilen :lol:

Vet jeg er litt pirkete og :stupid: nå, men det får gå :P

Tar ikke kritikk fra deg, for liker ikke bilen din. Neida, just kidding :bounce:

Etter min mening vil fangeren miste noe av formene og bli litt "platt" om jeg sparkler de igjen, vil jeg tro selv hvertfall. Men vil gjerne se resultater om du har planer om å gjøre dette på en fanger. Samtidig, så har jeg ikke helt fått bestemt meg om jeg vil ha tåkelys en gang i framtiden, så da er det greit å ha den muligheten åpen :)

Mere kritikk/tips ønskes. Så finner jeg noe å drive med når jeg har tid ;)

Tok meg litt friheter jeg! :) Nå er ikke jeg noen mester i photoshop, men du ser litt hvordan det blir vertfall. Jeg syntes det var litt kult. Noe annerledes man ikke helt legger merke til. ;)

Si fra hvis du vil jeg skal fjerne det. :)

dvsqey70ii9i0jz2nzzs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk 3:13 - 3:14, ble litt i tvil om du hadde vært i Tyskland på treff før denne ble ferdig :lol:

Jeg er 100% sikker på at dette er Polen ;-) Det var i Tarnòw, og jeg har vært der :P Det er langt sørøst, så det German fest, som i "tyske-biler-treff" :-)

Hadde jeg visst om dette, skulle jeg LETT sagt til madammen at vi måtte tatt turen hjem til moren hennes da ho bor 1 times kjøretur unna :P

Det som er litt "kjipt" er at en orginal 3.2 E36 98 mod, med carboninnsug, effektpotte/grenrør, M3 GT vinge, 17" BBS RS felger ++ kun koster 75000 norske der nede og med kun 100 000 på telleren :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk 3:13 - 3:14, ble litt i tvil om du hadde vært i Tyskland på treff før denne ble ferdig :lol:

Jeg er 100% sikker på at dette er Polen ;-) Det var i Tarnòw, og jeg har vært der :P Det er langt sørøst, så det German fest, som i "tyske-biler-treff" :-)

Hadde jeg visst om dette, skulle jeg LETT sagt til madammen at vi måtte tatt turen hjem til moren hennes da ho bor 1 times kjøretur unna :P

Det som er litt "kjipt" er at en orginal 3.2 E36 98 mod, med carboninnsug, effektpotte/grenrør, M3 GT vinge, 17" BBS RS felger ++ kun koster 75000 norske der nede og med kun 100 000 på telleren :/

Såpass, ja! :o Jo, ser prisene, var nettopp i Tyskland forrige uke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • HalvorK changed the title to #335 E36 M3 (Div sysler S.58)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...