Gå til innhold

#335 E36 M3 (Div sysler S.58)


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Rå lyd, ka eksos du har?

Korleis er vedlikeholdet på disse m3-ene? vurderer en 3.0 sjøl nå som sommerbil / nurburgring cruiser. Men føler bilene er begynt å bli gamle og det er mere skruing og utlegg enn moro, ka er din erfaring?

Helt perfekt e36 forresten, blir ikkje bedre enn dette!

Sitter et milltek cat-back anlegg på denne pluss andre headers. Vurderer å få på cat-delete etterhvert og, men vi får se litt :) Har ikkeno dårlig erfaring med bilen så langt hvertfall. Den blir jo stort sett brukt på finværs kjøring, men noe inspirert kjøring blir det jo i ny og ne :lol: Det er klart, delene koster jo noe mer enn M50 deler, men foreløpig er min erfaring at det ikke er så ille i forhold. Så alt i alt en godbil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt pervers lyd i det anlegget. -Har samme på min. Få ut film av litt pådrag i fart og da!

Prøve å få til det :)

Er det Milltek-forhandlere i Norge? Evt. Hvor kjøpte du fra? :)

Jeg kjøpte mitt fra QWT men har sett flere alternativer på ebay som er billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, nice! QWT ligger bare 30min fra meg. Har litt lyst på milltek selv, men utifra videoene så er det litt lite volumendring. Hvordan er lyden i ditt?

Lyden i mitt er akkurat passe syns jeg! Nå har jeg jo den i kombinasjon med annen manifold i tillegg da. Men veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du få ut en video av pådrag? :D

 

Prisen på Milltek til min var helt kurrant i.om. at det går helt fra downpipe og bakover. Men er litt skeptisk til at det blir for lite lyd, samtidig som jeg ikke vil ha for masse lyd. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Huh? Skal den stå inne i to år ? :P

Sånn det ser ut nå, så skal den nok det. Ble litt for lite brukt i sommer til at det er økonomisk forsvarlig å ta den ut neste sommer. Student jeg serru. Vurderte å selge e34en ei stund og, siden dama har kjøpt A4 som jeg har tilgang på, men syns jo det er greit å ha en BMW som man kan bruke på treff og div =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært som i sverige, at man skilte og avskilte biler på nettet som man ønsker, ned til en dag av gangen! samt at skiltene alltid vil stå på bilen, så man slipper å levere dem inn :)

Men nå har det jo blitt "hobbybygg"ordning i Norge, som Sverige har hatt lenge, så hvem vet, kanskje det kommer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært som i sverige, at man skilte og avskilte biler på nettet som man ønsker, ned til en dag av gangen! samt at skiltene alltid vil stå på bilen, så man slipper å levere dem inn :)

Men nå har det jo blitt "hobbybygg"ordning i Norge, som Sverige har hatt lenge, så hvem vet, kanskje det kommer? :)

Enig i den :) Ble hvertfall billig forsikring på den etter at jeg leverte skiltene idag :P Får se om det kanskje blir no coils og litt på e34en. Har sett litt på e36 brukis og, men de er jo ikke halvparten så praktiske som e34n :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke selge E34'n, sånn at du kan bruke E36'n på treff allikavel? og hvis det blir coilovers på E34'n så ryker jo penga som burde gått til go'bilen. Men på en annen side, du får god tid til å gjøre nye detaljer med bilen :P

Det er flere grunner inne i bildet her. Føler ikke at jeg har tid til å prioritere bil like mye som før nå som jeg går på skolen. E34en er jo en daily det ikke er SÅ farlig med, så den får ikke like mye oppmerksomhet som 3ern :) Dessuten er det moro å fikle med noe anna enn det man gjør til vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • HalvorK changed the title to #335 E36 M3 (Div sysler S.58)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...