Turbo-HF Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Sees på Våler, Halvor? Grattis med fine bilder og pris! Når er dette ? 22 - 23/09! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Takk takk Blir en tur til Våler ja Grattis igjen med velfortjent pris! Dønn strøken den bilen din Hyggelig å møte dere Like måte. Ble myye nye folk den kvelden, men husker godt at vi prata Gleder meg allerede til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 (endret) Kan vel og legge opp et funny picture fra facebook etter litt kjøring i Gøteborg sentrum xD Endret November 20, 2021 av HalvorK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Liten snutt fra turen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Herlig Tore! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Tar av hatten for denne perlen her. Du har realisert mine drømmer, og sikkert mange andres og! Heeelt perfekt, og meget godt gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Det morsome med denne er at den er like pen på bilder som live. dette er Norges mest gjenomførte E36 etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Det morsome med denne er at den er like pen på bilder som live. dette er Norges mest gjenomførte E36 etter min mening Helt enig, og det er særlig kult at du sier det Carl, for du har en sinnsyk E36 selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Det morsome med denne er at den er like pen på bilder som live. dette er Norges mest gjenomførte E36 etter min mening Hehe. Du veit jeg digger bilen din og Jeg mener helt seriøst at jeg kunne kjørt hvilkensomhelst bil av de som kjørte i følget hjem for det er biler etter min smak alle som en. Btw, du får ikke lov å selge din. Syns vi skal trå til så du får realisert resten av planene med bilen, så blir det komplett e36 rekke til RF neste år og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Faktisk ikke sikkert det er så mange finere e36r i hele verden når du er ferdig. Skikkelig bra din ! Sjøl om det såg lit stressende ut med planker i sentrum der. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Kan vel og legge opp et funny picture fra facebook etter litt kjøring i Gøteborg sentrum xD[ Bilde ] Hu dama der ser litt frustrert ut Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Det her er den PERFEKTE E36`n...rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Kan vel og legge opp et funny picture fra facebook etter litt kjøring i Gøteborg sentrum xD[ Bilde ] Hu dama der ser litt frustrert ut Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Hu satt å lo inne i bilen jeg som sto og la ut planker til bila Det morsome med denne er at den er like pen på bilder som live. dette er Norges mest gjenomførte E36 etter min mening Hehe. Du veit jeg digger bilen din og Jeg mener helt seriøst at jeg kunne kjørt hvilkensomhelst bil av de som kjørte i følget hjem for det er biler etter min smak alle som en. Btw, du får ikke lov å selge din. Syns vi skal trå til så du får realisert resten av planene med bilen, så blir det komplett e36 rekke til RF neste år og God og høre ja samme her, var en nydelig rekke vi får se da. må jo Gi E21en litt lufting også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Hvordan tør du å kjøre bilen så langt ned i høyda? Greit at jeg har det på min til 20k, men hadde ikke turt det på den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå