Kimmey Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hva slags leppe på frontfangeren er det du har? leter etter en slik.. link? Max Velocity leppe! alle vil ha den! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Om alle vil ha den, hadde vel alle kjøpt den... Kul er den dog! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Aldri sett den før igår hvor finner jeg den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 http://store.bimmerworld.com/maxvelocit ... -p834.aspx Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 jepp, så de! men hva for størrelse på felger/dekk er det på di halvor? og hva er ET? har du valsa litt, eller max av innsida? Hartge Design C ja. 8,5 et13 foran og 10 et19 bak med 195/40/-17 foran og 225/35/-17 bak. Bilen min er max valsa og hadde den ikke vært det så hadde nok ikke de dimensjonene vært noe tema engang. Må riktignok kjøre med endel camber i tillegg for at det skal gå med litt margin Leppa heter Max Velocity ja, og den er såvidt jeg veit ikke helt lett å få tak i lenger. De har den ikke på lager hos Bimmerworld lenger hvertfall. Tusen takk for positiv tilbakemelding btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Bilen din er digg, Halvor! du har gjort alt riktig med den! helt klart en av de fineste e36'ene jeg noen gang har sett! Vet forresten om en som selger nyrenoverte hartge felger, hvis du er interessert han samme som jeg kjøpte RSene av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Takk for det mr. Skal tas opp til seriøs vurdering. Liker de hjula veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Takk for det mr. Skal tas opp til seriøs vurdering. Liker de hjula veldig godt Kledde bilen din dem og Hva skal du gjøre med Futura felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Takk for det mr. Skal tas opp til seriøs vurdering. Liker de hjula veldig godt Kledde bilen din dem og Hva skal du gjøre med Futura felgene? Selge de ? Neida, kan ikke det. Blir pussa opp i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Jaa, selg de til meg! eller bare gi de til meg i julegave he,he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eide'n Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Mitt første innlegg med ny konto:D Hva sier du til driftingkonkurranse i forza med begge vognkorta på bordet på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Kan gjøre det. Med e34en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 sinnsykt fin bil du har der! elsker fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Såg bilen din uttafor HiG i kvell, og kom i prat med noen av folka i klassa di.. Jeg er jammen meg fag assistenten din i Grprog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Såg bilen din uttafor HiG i kvell, og kom i prat med noen av folka i klassa di..Jeg er jammen meg fag assistenten din i Grprog Neisådæven Hvem av dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå