HalvorK Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Fikk telefon idag på at akslingen til felgroteringsmaskina er ferdig. Så da er det bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Even- Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Lav E36 med fine hjul å med S motor er bare heit rett!! Du har norges fineste E36!!! Kan ikke være mer enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 For øvrig et par bilder til fra helgen her: [ Bilde ] [ Bilde ] Takk til Mr. Bergmann som tok de og redigerte Saataaaan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Lite bilde av garasjen jeg har ordna meg til felgfiksing osv Også har jeg testa gull spikes på OZene, noe som i og for seg ikke ble så ille. Skal nok ikke ha det uansett av den grunn at du blir fingerløs ved polering/vasking osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Jaja, ettersom jeg har solgt både artec og BBS den siste tiden så har jeg bestilt nytt sett med hjul. Tease dukker vel opp etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Drit i teas, få ut skikkelig bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Nå skal jeg faktisk være like slakk som alle andre Du kan få noen hint. De er 3-delte og forholdsvis brede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Baah.., lei av denne trenden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Haha. Jeg og egentlig. Men kjedelig å røpe alt med en gang. Morsommere når det nærmer seg at de skal på bilen. Men lover bilder når de dukker opp på døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Lurer på hva gromt du har skaffet deg nå, Halvor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 spent jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 3 delte Bamsehjul er ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Pulver lakka stålfelger med noen gromme biltema kapsler tenker je Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Pulver lakka stålfelger med noen gromme biltema kapsler tenker je Spot on, garantert! Spent på nye hjul, siden MagnusHN har satsa på CCW, og ting kan tyde på at FTE har gjort det samme, så må jeg si jeg blir litt skuffa om du også har ramla etter Håper du har satsa på Rotiform TMB ellerno! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Folk flest kommer med flere hint etterhvert da og synes du har drøyd den lenge nok nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå