Gå til innhold

#335 E36 M3 (Div sysler S.58)


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Får vel legge ut noe mer avslørende da :P

Noen som skrev her som har lest leksa si som gjetta riktig hvertfall :)

Så får vi se åssen dette blir :)

Har jo samme felger selv, dog med utenpåmontert senter. Eller, de er jo desverre solgt da. Spot on felgvalg vil jeg si. :applause:

Et tidløst design på felger dette. Hvor breie ytterbaner er det på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine tilbakemeldinger :)

Kantene er henholdsvis 3" foran og 3,5" bak. Hadde jeg gått for 4" kant bak hadde ET blitt rundt 0 en plass og da tror jeg virkeliig jeg måtte slåss om plassen. Er litt i tvil allerede nå, men det skal vel passe på et vis. Nå gjenstår det bare hva slags dekk som skal på.

Vurderer å ha 225/35/-17 bak, men foran har jeg ikke helt bestemt enda. 215/35/-17 kan kanskje være en idè ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor mange som har anskaffet nye hjul til denne sesongen, disse kan vi vel legge til i gruppa "feite hjul" også :) 10.5" på E36, regner med det blir stretch & poke da vel ;)

Edit: med 225/35 blir det iallefall stretch...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å ha 225/35/-17 bak, men foran har jeg ikke helt bestemt enda. 215/35/-17 kan kanskje være en idè ? :)

Vurderte det samme som deg jeg også, men er du ikke redd for at strekken faktisk blir litt overkill?

Uansett, gromme felger!! Kommer til å bli helrått!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor mange som har anskaffet nye hjul til denne sesongen, disse kan vi vel legge til i gruppa "feite hjul" også :) 10.5" på E36, regner med det blir stretch & poke da vel ;)

Edit: med 225/35 blir det iallefall stretch...hehe.

Hehe. Too muchos maybe ? :P Meget spent på fitmenten selv :o

fy dette kommer til å bli gromt :) digger denne bilen din, feteste e36 jeg har sett :applause:

Thx :)

Vurderer å ha 225/35/-17 bak, men foran har jeg ikke helt bestemt enda. 215/35/-17 kan kanskje være en idè ? :)

Vurderte det samme som deg jeg også, men er du ikke redd for at strekken faktisk blir litt overkill?

Uansett, gromme felger!! Kommer til å bli helrått!!

Hehe, joo. Jeg er litt skeptisk. Men jeg veit at 235 kommer til å bli helskjærings. Så man får vel bare prøve. Satt og vurderte 195 foran men tror det blir sketchy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt i dekkvalgsdillemaet om dagen.

Vurderte å kjøre 225/35/17 bak og 215/35/17 foran. Har og tenkt på noen alternativer, men litt skeptisk på om det blir for trangt. Det andre alternativet jeg har sett på er 245/35/17 og 215/40/17 (evt 205/40/17) Noen som har noen innvendiger? Hvis noen har bilder på 10,5 med 245/35/-17 tar jeg gjerne imot de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kom på at jeg prøvemonterte Artec felga mine før jeg solgte de. De hadde da 235/45/17 på 10" et 17 bak, og den lå fast mot hjulbuen, altså ikke kjørbart i det hele tatt. Sammenligna dette mot 245/35/17 og det ser ut til at de får rimelig lik vinkel, så ser ut til at det blir 225 bak, og 215 foran. Falken fk452 om alt går etter planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • HalvorK changed the title to #335 E36 M3 (Div sysler S.58)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...