Gå til innhold

#335 E36 M3 (Div sysler S.58)


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Jævlig fet maskin. Sånn reodor felgen du? hehe

Edit: Deg som drev med alle de modellbilene på bilforumet for mange år sia? Tror jeg har deg på msn 8):lol:

Bor nok en liten reodor her ja :P neida. Men etter min mening så er man avhengig av rotasjon på felgen for å få et bra resultat :)

Mye mulig =P MSN har jeg ikke brukt på det jeg kan huske xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke no sted å rigge et sånt prosjekt dessverre, så blir nok polering med maskin når hjula står på bilen :)

Tar med deg hele gjøvik ned til Cars & Coffee du??

Sure. All for you Glenn :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man gått igang med litt bestilling av deler igjen:

UUC Motorwerks stålomspunnet clutch slange

UUC Motorwerks stålomspunnede bremseslanger

Nye pedaler

Nytt oljepåfyllingslokk

Vurderte ei lita stund og kjøpe BBK, men siden det koster mer enn nok, så kjøpte jeg isteden rustfrie bremsestempel til original kaliperne, så kaliperne skal sendes til blåsing/pulverlakk så fort bilen er ute igjen fra vinterlagring. Felga er også rett rundt hjørnet. Dekk blir bestilt rimelig fortløpende.

Har også fått tak i original el.vifte som jeg må legge opp strøm til/montere

Og ellers kommer det vel noe små snacks som seg hør og bør utover sessongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pff... sykkeldekk :^o Fint å kunne benytte seg av NSB sine skinneganger da det blir nok stål til å trille der :lol:

Bare kødder med deg :wink: , bilen din er ubernice :applause: Blir gromt å se den våkne fra vinterdvale nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får finne fram grillpropanflaska å sprenge de på 8) Så går det vel. Ja får få på noe sommersko med traktordekk jeg da; 265/30-19 men må bare lage litt plass først :wink: Så blir det tur så du kan være kartleser, men blir nok E30 som er hovedbilen sommerstid, Ferie/bruksbil E46'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til du får på nye felga! Hvor handla du vifte og stålomspunnedeslanger?

Vifte ble fra ebay :) originalvifte fra en 3,2 (er vel lik som til 3,0 men). Bremseslanger kjøpte jeg fra UUC direkte. Har vært såpass fornøyd med deler derfra, så jeg så ingen grunn til å ikke bestille mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Gleder meg til å se denne igjen med nye felger :)

Må forte meg nå, for å ta igjen deg og Glenn :P

Har begynt å ramle ned litt smått i postkassa. De store delene kommer etterhvert. It's all in the details :P

IMG_1165_zps287cf099.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • HalvorK changed the title to #335 E36 M3 (Div sysler S.58)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...