Gå til innhold

#335 E36 M3 (Div sysler S.58)


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Blir lavere til vårmønstringa. Kjørte med hjelpefjør ifjor, men muulig jeg må da den av i år siden jeg har gått fra 195 - 205. Men har noen runder til og gå på pluss camber da ^^

Jeg er ikke redd for at du ikke får det til å se bra ut aka. lavere ;) Snakkes på vårmønstringa, kjekkas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ble dødsfett med forhøyningene på vinga! Burde kanskje lakke de blå?

Lugsene syns jeg ble litt fargekræsj, men hva med lugs i gullfarge sånn som boltene på felgene? :)

Såg en her om dagen som hadde kjøpt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var artig å få se litt ordentlig på bilen din, så bare så vidt litt på Oslo Motorshow ifjor, men syntes da at du hadde standens feteste, likt med Manne's Volvo ;) Synes studsa var kule jeg, stilig med litt brytning. Feteste strekket bak hadde du iallefall...hehe.

Hehe. Takk for det. Viktig med litt strekk veittu :P Digger M5en din og. Den ser syyyykt hissig ut når man ligger bak den. 4 svære rør og skikkelig brede lisser blir aldri feil ;)

Overrasker alltid med noe nytt når jeg ser denne! Ser ufattelig bra ut :) Jeg tok med den dørpakninga di, men glemte å gi deg den ;p

Null stress, regner med vi møtes flere ganger ila summaren :)

Denne er enda råere i virkeligheten enn på bilder. 8) Tok noen bilder som kommer i tråden min etterhvert. Ser denne igjen på Valle Hovin?

Dukker opp på Valle Hovin veittu =)

Meget rå! Hvor har du fått i bagasjeromsmatta? :P

Ble bestilt fra US & A den :P

Har ikke ord... norges peneste e36! ;) Og jeg DIGGER den vingen med klossene på!:)

Thx :))

rar A4 du sto parkert atmed :roll:

A4 har aldri hatt shark nose ;)

snakker om Torre ?

[ Bilde ]

Sorry Halvor, regner med det er greit å være ekkel med Tore i tråden din :mrgreen:

Selvfølgelig skal du få lov til det. Haha :P Stakkars Tore. Han skal få gjennomgå om han ikke kjører e30 til helga :P Ang senterkopper, så blir nok de lakkert i samme farge som felga på sikt :)

Syns det ble dødsfett med forhøyningene på vinga! Burde kanskje lakke de blå?

Lugsene syns jeg ble litt fargekræsj, men hva med lugs i gullfarge sånn som boltene på felgene? :)

Såg en her om dagen som hadde kjøpt det.

Er en mulighet det og. Men just nu sitter det helt nye bolter der, og slik får det være enn så lenge. Så får vi se om jeg går bananas med studs i en eller anna farge seinere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt utafor Statoil i Gjøvik ista på vei hjem fra Lillehammer da jeg plutselig så du kjørte forbi, den vinga passa godt til bilen altså ;) gladstuket!

Takk ;) Er litt godstemning nå som været er bra og greier :)

Noen stemningsbilder fra idag:

Carbon partz

IMG_1309_zps5a864412.jpg

Ny diffusor

IMG_1311_zpsb202933e.jpg

Montering

IMG_1310_zps70600289.jpg

IMG_1313_zps464544e9.jpg

IMG_1312_zps6ade74cd.jpg

Og ja, den trenger en innvendig shine soon :P

IMG_1305_zpscb48f2c6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • HalvorK changed the title to #335 E36 M3 (Div sysler S.58)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...