MonsterM3 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Takk =) Damn. Vi lå like bak deg i en rød E30M3 når du dro. Så ut som det gikk "greit" for å si det sånn Dere dro samtidig ja, da kunne vi slått følge oppover, skulle til Hadeland Hehe, blir fort tung på høyre foten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Dere dro samtidig ja, da kunne vi slått følge oppover, skulle til Hadeland Hehe, blir fort tung på høyre foten Japp. Må få til noe neste gang. Hadde vært tøft og fått med noen drag på GoPro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Driver ikke ESS å lager pressekit som passer til denne motoren a? mener å huske jeg fikk det til svar når jeg maila de når jeg hadde min. må jo komme en svær oppdatering neste år siden bilen er stua vekk i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 utrolig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Driver ikke ESS å lager pressekit som passer til denne motoren a? mener å huske jeg fikk det til svar når jeg maila de når jeg hadde min. må jo komme en svær oppdatering neste år siden bilen er stua vekk i år Kompressor blir det nok aldri i den her utrolig fin bil! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Klarte ikke å la vogna ligge hele sesongen så måtte ut en tur å få sirkulert litt olje og kjølevæske. Fikk på den nye felger for anledningen. Måtte justere latterlig mye camber for å få de på bak, men ble fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Hvor kjøpte du MW leppen ? God passform? Og er bare og skru rett på plass med medfølgende festemidler ? Absolutt en rå e36 dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Hvor kjøpte du MW leppen ? God passform? Og er bare og skru rett på plass med medfølgende festemidler ? Absolutt en rå e36 dette Kjøpte den fra USA. Den var bolt-on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Hvordan felger har du kjøpt? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Hvordan felger har du kjøpt? Sent from my iPhone using Tapatalk BBS RE 686. Har et dårlig bilde jeg tok med telefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 De så veldig bra ut hvordan biler har du nå egentlig? Bare den? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 E34n er solgt så ja. Men dama har en A4 B6 1.8TQ som jeg skrur på, så da er den litt "min" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Synd di felgene er så brede Kom over disse for noen dager siden på ett utenlandsk forum og fant sider hvor disse ble solgt. Helt rå hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Hvilken side var det, Skulebollen? Fine felger, Halvor! Hvilken dimensjon er det (bredde/ET)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Hvilken side var det, Skulebollen? Fine felger, Halvor! Hvilken dimensjon er det (bredde/ET)? De er 9 x 17 ET -7 Muuulig mine kommer for salg om jeg ikke bygger meg banebil med brede hjulhus : P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå