carlhaakon Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Tok noen bilder får første gang med speilrefleksen i dag. regner med det kommer mye kritik, men da har man vel gjort noe rett. Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Det der var faktisk på en måte helt rett men samtidig helt feil. Kudos poeng til deg for at du tørr å satse !! Plastidippet felgene eller lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Det der var faktisk på en måte helt rett men samtidig helt feil. Kudos poeng til deg for at du tørr å satse !! Plastidippet felgene eller lakkert? dekslene er lakkert rosa, men ser veldig plastik ut så traff riktig der. mens kanten er polert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Tøft! Da skal jeg ikke ha mine rosa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Hello Shitty.... det så bare rart ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWFrue Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Liker, ble veldig bra! Jeg vil også ha slike felger!! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Liker, ble veldig bra! Jeg vil også ha slike felger!! hihi hyggelig noen liker de Tøft! Da skal jeg ikke ha mine rosa tror de hadde gått rett på Z4en din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Heelt rett e36 etter min mening, så bøs og barsk ! Motorsport vingen med klosser skal på min neste e36 coupé, er jo helt rå?! Ville hatt en annen farge på senterlokket, men det er nå meg. Hvordan gjorde du det med poleringen av felgkanten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Heelt rett e36 etter min mening, så bøs og barsk !Motorsport vingen med klosser skal på min neste e36 coupé, er jo helt rå?! Ville hatt en annen farge på senterlokket, men det er nå meg. Hvordan gjorde du det med poleringen av felgkanten? takk for det planen var og ha BMW merke der, men det kommer når de blir lakkert i annen farge. felga har blit våtslipt med papir, jeg bruker og starte på veldig groft også jobbe meg opp til 2000. dereter høyglanspolering, kan også bruke autosol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Synes den bilen din ble drit kul jeg, fikk en stemme av meg på treffet . Felgene, fargen og vingen var helt rett sammen. Hvilken farge er det på bilen egentlig? For å komme med litt kritikk så synes jeg lyktene uten reflektorer eller hva du hadde gjort var litt rart. Men som en OG en gang sa "if you ain't bein hated on, you ain't doin shit " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Like herlig som alltid, Thumbs up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Synes den bilen din ble drit kul jeg, fikk en stemme av meg på treffet . Felgene, fargen og vingen var helt rett sammen. Hvilken farge er det på bilen egentlig? For å komme med litt kritikk så synes jeg lyktene uten reflektorer eller hva du hadde gjort var litt rart.Men som en OG en gang sa "if you ain't bein hated on, you ain't doin shit " takk for det, fargen heter madeira violet. det har blit tatt ut glass og modda litt. men er ikke sikker på om jeg skal ha de eller noen andre jeg har. men vi får se Like herlig som alltid, Thumbs up! hyggelig og høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Denne likte jeg veeldig godt! Faktisk ganske gromt med rosa felger, no homo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Tøft utskudd blant E36`ene, og fornuftig at noen tør å prøve noe annet Helheten i bilen er knall Hva fargen rosa angår kan jo alltids diskuteres, men, blikkfang er det nok Morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Haha. Helt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå