Gå til innhold

E36 "Hello Kitty Edition" Shoot!

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det der var faktisk på en måte helt rett men samtidig helt feil. Kudos poeng til deg for at du tørr å satse !! :)

Plastidippet felgene eller lakkert?

dekslene er lakkert rosa, men ser veldig plastik ut så traff riktig der. mens kanten er polert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heelt rett e36 etter min mening, så bøs og barsk !

Motorsport vingen med klosser skal på min neste e36 coupé, er jo helt rå?!

Ville hatt en annen farge på senterlokket, men det er nå meg.

Hvordan gjorde du det med poleringen av felgkanten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heelt rett e36 etter min mening, så bøs og barsk !

Motorsport vingen med klosser skal på min neste e36 coupé, er jo helt rå?!

Ville hatt en annen farge på senterlokket, men det er nå meg.

Hvordan gjorde du det med poleringen av felgkanten?

takk for det :) planen var og ha BMW merke der, men det kommer når de blir lakkert i annen farge.

felga har blit våtslipt med papir, jeg bruker og starte på veldig groft også jobbe meg opp til 2000. dereter høyglanspolering, kan også bruke autosol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den bilen din ble drit kul jeg, fikk en stemme av meg på treffet :wink: . Felgene, fargen og vingen var helt rett sammen. Hvilken farge er det på bilen egentlig? For å komme med litt kritikk så synes jeg lyktene uten reflektorer eller hva du hadde gjort var litt rart.

Men som en OG en gang sa "if you ain't bein hated on, you ain't doin shit " :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den bilen din ble drit kul jeg, fikk en stemme av meg på treffet :wink: . Felgene, fargen og vingen var helt rett sammen. Hvilken farge er det på bilen egentlig? For å komme med litt kritikk så synes jeg lyktene uten reflektorer eller hva du hadde gjort var litt rart.

Men som en OG en gang sa "if you ain't bein hated on, you ain't doin shit " :wink:

takk for det, fargen heter madeira violet. det har blit tatt ut glass og modda litt. men er ikke sikker på om jeg skal ha de eller noen andre jeg har. men vi får se :)

Like herlig som alltid, Thumbs up! :applause:

hyggelig og høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft utskudd blant E36`ene, og fornuftig at noen tør å prøve noe annet ;) Helheten i bilen er knall :) Hva fargen rosa angår kan jo alltids diskuteres, men, blikkfang er det nok ;) Morsomt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...