le0n Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Sikkert ett utrolig dumt spørsmål, skjønner jo sjølvsagt den direkte oversettelsen:-p Men i min 320 (E91) så kan eg gå inn i iDriven og på innstillinger. Kan da inn på "Lights".. Da kan eg huke av for "Daytime running Lights" eller huke vekk. Var fram forran bilen og forventen og se en forskjell, men det gjør eg altså ikkje. Noen som vet hva som skjer når eg huker denne på/av? Leste noen på engelske E9x forumer men blei ikkje klok på det heller. Noe om forskjellig lysstyrke og sidelys?!
le0n Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Ja det ligger litt i tittelen det, men som sagt så merket eg ingen forskjell når det var aktivert/deaktivert.
awt Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Om bryteren din står helt til venstre vil bilen normalt kjøre med kun angel eyes når det er lyst, for og så slå over til nærlys når det blir mørkt, eller f.eks. i tuneller.
Yngvejos Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Om bryteren din står helt til venstre vil bilen normalt kjøre med kun angel eyes når det er lyst, for og så slå over til nærlys når det blir mørkt, eller f.eks. i tuneller. Min har xenonlysa på med bryteren i auto selv om day time running lights er krysset av i idrive. Jeg har heller ikke greid å finne noe forskjell med denne av og på.
le0n Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Ok, takker for det. Mine xenon er altid på i når daytime running lights er aktivert når bryter står helt til venstre (auto). Kan det være noe gale her da siden de ikkje slukker i dagslys?
awt Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Er det kun LCI-versjonen av e90 som har angel eyes som kjørelys da kanskje? Virker litt tåpelig ut om valget er der uten mål og mening, men det er ikke alt som skal ha forklaring i denne verden.
le0n Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 Er det kun LCI-versjonen av e90 som har angel eyes som kjørelys da kanskje? Virker litt tåpelig ut om valget er der uten mål og mening, men det er ikke alt som skal ha forklaring i denne verden. Ja det virker jo litt rart, får prøve litt og lese meg opp i de engelske forumene så kanskje eg finner ut noe:-) Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
le0n Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 Fant en tråd som forklarer en del om det er andre som lurer og:-) http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=218711
wicky124 Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Valget er der for "andre" land enn norge der kjørelys må være aktivert 24/7....
E.H.D Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Er det kun LCI-versjonen av e90 som har angel eyes som kjørelys da kanskje? Virker litt tåpelig ut om valget er der uten mål og mening, men det er ikke alt som skal ha forklaring i denne verden. Jepp, kun LCI e90/e91 som har AE som kjørelys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå