Rollerboy Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 En en 320ci bensin med manuell. vet om tull med coiler og fjernstyring til sentrallås. andre ting man bør vite om?
Rollerboy Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 Ingen som har vært borti disse eller veit om svakheter på bmw e92?
CrZyWiz Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Du skrev det jo selv...coilene på 4syl bensin. Ellers ingen problemer utover normalt på E92en.
Lagrange Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Plukker opp denne igjen - Mulig dere ikke er klar over at coilene på E92 320i er dekket av utvidet garanti, og byttes av BMW på neste service hos autorisert verksted. Skal komme opp når de taster inn reg.nr ditt nete gang.
DCA Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Kan også føyes til at motorn kan rase.. som den gjorde samme dag som jeg solgte den Det skjer etter litt fjusking.
Hansh Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Hva som forårsaket at den raste? Ellers har jeg inntrykk at jeg ikke er alene om å ha beltearmer som er litt slapp i tjenesten etter hvert? Ikke opplevd andre svakheter.
Evenol Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Kan skrive under på disse armene som skal dytte fram belte ja. Måtte legge beltet helt riktig på plass hver gang hvis den skulle "levere" belte frem neste gang. Min hadde bare gått rett i underkant av 40.000km når jeg solgte den.
DCA Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Hva som forårsaket at den raste?Ellers har jeg inntrykk at jeg ikke er alene om å ha beltearmer som er litt slapp i tjenesten etter hvert? Ikke opplevd andre svakheter. Vet ikke.. den knøvla no eksosventiler ihvertfall! Var coil feil på den også før der, som ikke skulle være no fare å kjøre med, for så å få det reparert. Noe jeg heldigvis informerte kjøper om. 35 i påkost.
Lagrange Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Kan skrive under på disse armene som skal dytte fram belte ja. Måtte legge beltet helt riktig på plass hver gang hvis den skulle "levere" belte frem neste gang. Min hadde bare gått rett i underkant av 40.000km når jeg solgte den. Har faktisk en løsning på det problemet med beltet. Ta med deg strykejern og brett ut, samt litt skjortespray. For mange er problemet at beltet blir konkavt akkurat der hvor armen skal ta tak i beltet. Litt usikker på hvilken effekt dette har på beltet (styrke messig), men løser dåg problemet.
Evenol Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Kan skrive under på disse armene som skal dytte fram belte ja. Måtte legge beltet helt riktig på plass hver gang hvis den skulle "levere" belte frem neste gang. Min hadde bare gått rett i underkant av 40.000km når jeg solgte den. Har faktisk en løsning på det problemet med beltet. Ta med deg strykejern og brett ut, samt litt skjortespray. For mange er problemet at beltet blir konkavt akkurat der hvor armen skal ta tak i beltet. Litt usikker på hvilken effekt dette har på beltet (styrke messig), men løser dåg problemet. Det er helt sikkert problemet ja. Jeg solgte bilen tidligere i våres, så jeg slipper å styre med dette.
DCA Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 En ting til å med disse motorene.. de har STYGG lyd! En avensis maler finere. Samt diesel motorn jeg selv har også nå - stygg 4'er diesel lyd. Er selvfølgelig ikke ulyd jeg tenker på. Måtte bare si det.
PenguiN- Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 DCA, om du blir lei så må du gjerne stikke innom og høre hvordan en voksen katt maler
Evenol Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 En ting til å med disse motorene.. de har STYGG lyd! En avensis maler finere. Samt diesel motorn jeg selv har også nå - stygg 4'er diesel lyd. Er selvfølgelig ikke ulyd jeg tenker på. Måtte bare si det. Kunne ikke blitt mer enig. E92'n min var en 320i og det var fæl motorlyd. Diesellyden syns jeg er grei, kakler uansett om det er 4 eller 6 cyl.
DCA Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 DCA, om du blir lei så må du gjerne stikke innom og høre hvordan en voksen katt maler Hehe! såså Har no som låter enda grommere sjø!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå