Gå til innhold

Kjøpt min første bil!

Share

Anbefalte innlegg

Kjøpt min første bil :) Ble en BMW 116D 2010 modell med 60' på telleren :) Kjøpt på Stenshagen/Bilia i Drammensveien igår :) Får den ikke førom ca. 2 uker, så det blir bilder da :) Motor er forøvrig en 116D 4-sylindret 2.0 L Diesel, med 116 hk, og 6-gir manuell Spant lett i 1. og 2. gir på prøvekjøring. Fin motor. Overrasket over hvor sprek den var faktisk. Og så er den UTROLIG tight i styring og chassis, og krenging er et ikke-tema Har vel ingen store planer for bilen nå annet enn å gi den en detail. Blir nok S30+ og Swissvax Shield om ikke lenge nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Da stemmer ikke det som står på siden av profilen din om at du er på jakt etter E87 lengre går jeg utifra ;)

Haha, nei ble litt forandringer :) Er vel E81, når det er 2010 modell? Har ikke kommet helt inn i BMW-språket enda :) Men det skal komme seg, for jeg kan alt om bilene i gården :) Det skal jeg med 1-serien også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga opp modell betegnelsen. Juksa og hentet dette fra autopower..

Presenterad 2004 som femdörrars, modellkod E87. Helt nytt koncept i Golfklassen. Tänkt att attrahera såväl fler yngre köpare som kvinnor. Nytt karossbegrepp infört av BMW, Sports Tourer. Erbjuds som tredörrars från våren 2007, modellkod E81. Coupén E82 lanserades senare under 2007. Cabrioleten har modellkod E88.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...