StianFlaten Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Heisann! Da var førstegangsbil henta i Drammen som kun har rulla 96.000km! BMW e46 328 Coupe 99 mod. Veldig godt tatt vare på av forrige eier, som syns på bildene! Kan nevne litt av utstyret: -Takluke -Skinninteriør -Elektriske seter m. memory -Ryggesensor -Regnsensor -Cruise control -Multifunksjonsratt -Automatisk klima -Varmeseter Planer jeg har i senere tid: -CSL 19" felger -CSL koffertlokk -Angel eyes montert -Led baklykter montert -Led skiltlys montert -Sota sideblinklys montert -Svart interiør -M-tech fangere og skjørt -Skjerm i midtkonsoll -Harman Kardon anlegg -Lister inni i karbon -M-tech speil -Muligens shadowline -+ litt småplukk. Som nytt! Kommenter og si hva du mener : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Homme Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Så bra du fikk en ut på Bimmers Stian! Bilen din er helt nydelig! veldig godt kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Se derja! nå komman seg på bimmers! ;D Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianFlaten Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Takk for det, Homme! jepp, var på tide! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Velkommen hit ja, og grattis med grom førstebil!! Ser ut som du har brukbare planer også, skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Nydelig! En slik har jeg lyst på selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianFlaten Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Velkommen hit ja, og grattis med grom førstebil!! Ser ut som du har brukbare planer også, skal følge med Takker! Det første jeg skal gjøre blir nok å montere angel-eyes (hvite) og xenon i grøftelysa (hvite)! Setter pris på at du skal følge med! Nydelig! En slik har jeg lyst på selv! Takker! Det skjønner jeg godt, e46 coupe er flotte biler! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Gratulerer med fin bil! Dette ser bra ut! Gleder meg til sluttresultat! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Herlig kilometerstand! Hva kostet vidunderet? Svar gjerne på PM hvis det er hemmelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianFlaten Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Gratulerer med fin bil! Dette ser bra ut! Gleder meg til sluttresultat! Følger med Tusen takk! Gleder meg selv til sluttresultatet! Herlig kilometerstand! Hva kostet vidunderet? Svar gjerne på PM hvis det er hemmelig ! Ja, kilometerstanden er ikke noe å klage over! Sender deg PM! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Gratulerer med grombil Må følge med her fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Gratulerer med fin bil! Dette ser bra ut! Gleder meg til sluttresultat! Følger med +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianFlaten Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Lenge siden sist update nå! Har fått montert angeleyes (CCFL ringer) og xenon i grøftelysa, og dette bedrer bilens utseende ekstremt! LED-baklykter og sideblinklys er snart på vei, men vet enda ikke om det blir sota eller usota baklykter... Tips? https://www.koed.no/2.2.asp?billede=540 ... 56932&nr=1 https://www.koed.no/2.2.asp?billede=540 ... 56933&nr=1 Før montering: Etter montering: Kommer bedre bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Flott førstegangs bil;) gode planer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Jeg har de baklyktene som ikke er sotet, og er veldig fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå