familietralla. Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Hei. Hva kan det være at led lys flimrer på bilen. Og går over på feil på parklys. Ser fett ut med us look. Men onkel blå likte det ikke. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Dette her helt korrekt av bilen din, når den ikke får parklys til å virke, så bytter den automagisk over til svakt lys i blinkelys. Du må få tak i andre pærer/LED til dine parklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
familietralla. Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Ja greit nok. Men hva kan det være at led lys flimrer.?? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulsen Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Kult! Kan jeg bare nappe ut parklysene på E39'en min også så får jeg US-blink? Over til topic, har du canbus/motstand på LED-pærene dine? Jeg er plaget med flimring på LED, men bare hvis jeg ikke har de pærene påslått liksom. Hvis jeg kjører rundt med lysbryteren på 0 (alt lys av, tyskimportert bil) så flimrer LED parklysene mine, men ikke hvis jeg aktiverer dem, da lyser dem fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
familietralla. Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Ja da får du us lys. Men står jo med feilmeldig i instrumentet. Men onkel blå likte det ikke her hos oss i grimstad. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Flimringen er lysmodulen som sjekker at de virker. Da flimrer de litt i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Og pæresjekken kan man slå av da flimmrer det ikke og det blinker heller ikke når lyset er avslått. US-blink kan også kodes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
familietralla. Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Takk for svar. Får prøve det når jeg kommer hjem fra jobb. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå