norbakken Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Det der ble drittøft Glenn! Liker original-looken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Takker for hyggelige tilbakemeldinger Er veldig fornøyd med orginal looken jeg å, så blir nok sånn ut denne sessongen. Men blir nok M plast i vinter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Det der ble drittøft Glenn! Liker original-looken x2! Digger det jeg ser her! Alle har jo mtech nå til dags, ikke at det er kult det også. Men lav bil, tøffe felger og helt orginal ellers er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Det der ble meget bra! Bilen fikk et helt annet preg over seg nå. Er faktisk ikke sikker på om jeg ville hatt på M-plast i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Dropp M-plasten Glenn, dette var en fryd for øyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 ble tøft det der! hva med å prøve alpina-front eller ACs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Pent, Glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Hehe dette var koselig å komme å se mange hyggelig meldinger! Som sagt, bilen blir i denne stilen hvertfall i år, så får vi se. Kommer et par små mods til fremover Satte inn sølv instrument ringer idag, men ble ikke fornøyd pga limet jeg brukte.... ble noe søl. vet ikke om jeg tørr å sette på leppe, for subber som et uvær allerede pga høyden, men det er gulvet midt under hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Du burde bestille tidsriktige skilt også. Fås kjöpt hos www.lator.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Jeg syns mtech hadde vært prikken jeg ...men det er meg Ny avatar snart Glenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Du burde bestille tidsriktige skilt også. Fås kjöpt hos http://www.lator.no. Hva tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Du burde bestille tidsriktige skilt også. Fås kjöpt hos http://www.lator.no. Hva tenkte du på? Vil sikkert bort med det blåe. Synes bilen er blitt kjempefin. Mørke lykter og grill gjorde susen! Blir sikkert bra med m-tech, men orginal ser ikke feil ut det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Du burde bestille tidsriktige skilt også. Fås kjöpt hos http://www.lator.no. Hva tenkte du på? Skilt som bilen hadde da den var ny. Det er selvfølgelig en smakssak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Du burde bestille tidsriktige skilt også. Fås kjöpt hos http://www.lator.no. Hva tenkte du på? Skilt som bilen hadde da den var ny. Det er selvfølgelig en smakssak. Hehe ja blir en smaks sak, jeg liker nye skilter for det gir bilen en nyere look mener jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Lite som skjer med bilen min om dagen Klar for service neste mnd, olje, filter, plugger, stramme reimer, 4 hjuls kontroll og et par små ting. Her er et bilde jeg tok for en mnd tid siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå