BMW E30 325 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Bmw cab, hennholdsvis e36 og e30 kler hardtop altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Bmw cab, hennholdsvis e36 og e30 kler hardtop altså Når jeg hentet bilen sto hardtoppen på helt orginal bil og noen fæle hjul, så da ble jeg ikke noe imponert av hardtopp looken. Men nå, slammed, felger og et par småting til så gjorde det seg veldig. Kult å kunne ha både cab og "coupe" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Ryddig E36 det her hvor kjøpte du felga? er de tredelte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Ryddig E36 det her hvor kjøpte du felga? er de tredelte? De er kjøpt av Torek her på forumet. Ja er originale hjul som er 3 delte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Lyst på noen sånne selv blant annet, sitter som et skudd på e36! men er en del fete felger å velge i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Volk TE37 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Volk TE37 ? ebay? jeg kjøper hartge felga om du selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 volk te37 er vanskelig å få tak i til e39 iallefall, men let på ebay og søk litt rundt. kan se om jeg finner noen av nettsidene jeg fant tidligere;) blir det 2013-looken på bilen? er ikke mange som kjører te37 på BMW, så kan bli tøft å skille seg ut med det;) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Vet ikke om det blir looken 2013. men liker de hjulene veldig godt! Men kan ikke se de for meg på bilen min, blir nok ikke veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Blir det m-plast neste år eller Glenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Blir det m-plast neste år eller Glenn? DET blir det har jo litt liggende som bare mangler farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Vet ikke om det blir looken 2013. men liker de hjulene veldig godt! Men kan ikke se de for meg på bilen min, blir nok ikke veldig pent Ikke noe tvil om at du vil få et helt annet stuk iallefall! liker felgene veldig godt selv! hadde vært gøy å ha som banehjul eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Vet ikke om det blir looken 2013. men liker de hjulene veldig godt! Men kan ikke se de for meg på bilen min, blir nok ikke veldig pent Ikke noe tvil om at du vil få et helt annet stuk iallefall! liker felgene veldig godt selv! hadde vært gøy å ha som banehjul eller noe Litt for dyre hjul å spandere på som banehjul, spesielt når jeg ikke skal kjøre no særlig på bane hehe Blir nok noen orginale m3 hjul av no slag som banehjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Det fungerer mer enn nok det må vel finne meg noen felger som rene banehjul selv etterhvert, blir nok r888 tenker jeg, også har jeg rs gt "kosehjul" og m5-felgene til herjehjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå