Glenglen Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Fikk med de to brakketene her med front fangeren. usikker på hvor de skal. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Grøftelysholderholder Godt beskrevet! Den holder den lille tappen på ramma til grøftelyset To skruer på den ene siden, og denne tingen på den andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Grøftelysholderholder Godt beskrevet!Den holder den lille tappen på ramma til grøftelyset To skruer på den ene siden, og denne tingen på den andre Aha! da skal nok påskemonteringen gå glatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Gudd løkk blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Håper det Noen som har maskinert hullene til klipsa som holder leppa i bunn av frontfangeren før? tips og triks mottas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Håper det Noen som har maskinert hullene til klipsa som holder leppa i bunn av frontfangeren før? tips og triks mottas! når jeg gjorde det på touringen min så kjørte jeg bare på med drill og sjølborrende vet ikke hvor nazi du er på dette, men det så knallbra ut, og den satt godt fast var selvfølgelig ikke noe "synlig jalla".. regner alikevell med at du finner en bedre metode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 ser ut til at det blir hvertfall to stk fine e36 cab`er i 2013 min får også litt makeup angående leppa så bestilte jeg også de hvite plastklipsene, men når jeg skulle til å lage firkantet hull til de så endte det opp på karrosseriskruer, sitter som juling og ser ikke dumt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Hehe takk for tips gutta og dere har helt rett. endte med å bruke skruene som fulgte med for å skru den rett i fangeren. borret opp styre hull først og skrudde fast. skjer det noe så lager jeg riktig hull og monterer med klips. Idag ble også begge fangerne montert! i morgen kommer det litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Ble meget pent :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Må bare få på sommerhjula nå! forbanna snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Dette blir moro å se!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Da er det meste montert! Trenger å skrus i bunn og få på sommerhjul så blir jeg fornøyd Fikk brukt litt vinterdekk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Detta ser bra ut, Glenn! Gleder meg til å se den med kappa fjærer og sommerhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Pent! Takk Detta ser bra ut, Glenn! Gleder meg til å se den med kappa fjærer og sommerhjula Ja blir noen runder som skal tas av Går nok å kjøre på sommerhjul her nå, men alle tælahiva er nok for ille enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå