Glenglen Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Supersport black evolution Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Det blir bra! Noen andre planer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Supersport black evolution Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Det blir bra! Noen andre planer eller? Selfølgelig kommer m pakke og felger innen vi er i ny mnd forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Høres bra ut! Hvilke felgplaner har du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Høres bra ut! Hvilke felgplaner har du?? Hehe den røper jeg ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Da har jeg hentet litt mere deler Takk til ThomasHm5 for enda en hyggelig handel! Facelift front, m lister til dører og m bakfanger. m front kommer om ca 14 dager. da skal alt til lakkern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Gode greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Finfint. Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg har sett bilen før, og jeg så og når stolene ble farget opp i ny farge. Og det var strengt talt myye dyrere enn å kjøpe komplett svart skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Finfint. Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg har sett bilen før, og jeg så og når stolene ble farget opp i ny farge. Og det var strengt talt myye dyrere enn å kjøpe komplett svart skinn Ja det gikk på gjøvik før skiltplatene som står på bilen tilsier det. "Zentrum Bil & Karosseri AS - Gjøvik" står det på de. Ja de setene er rett og slett ødelagt. er ikkeno godt å sitte i. er som å sitte i en tyggis. man sitter fast.. Men jobber med å få orden på dette.. er i kontakt med "Poleringskongen" som firma heter og har gjort jobben for å høre hva som kan gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Idag gjorde jeg litt igjen fikk satt inn m3 ratt og gitt den en vask. bilde av gammelt og nytt ratt. samt litt av ren bil. iPhone pix ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Sees på e30 meet da folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Oioi, denne har gått meg hus forbi.. Gratulerer med ny bil Glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Så ut som en godt utgangspunkt dette her! Grattis, mister Følges med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå