Gå til innhold

Komplett 5-bolts understell til E30. Coilovers-spm. side 2!


RF91
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eneste som er forskjell på compakt bære armene og orginale e30 325-m3 feks, er jo navet!

Og siden navet bygger litt mer ut, så må man også ha bremseskiver som bygger litt mer ut.

Jeg har compakt bærearm på min e30, alt er bolt on.

Navet er på en måte mer konet utover. null stress :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøhm... Takk for svar folkens, men nå blei jeg litt usikker :P Om vi sier at Reset har rett, så skal jeg ha vanlig e30 coilovers bak. Greit det, men hva skal jeg da ha framme som blir e36 nav? Kan jo ikke kjøpe to sett coilovers :P

Om JulianS har rett så er det bare å dure på med Z3 (round bout da eller)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 coilovers passer sikkert bak? De fysiske målene ser jo ikke så ulik ut!

Demperne passer også :)

Mye mulig, men som du sikkert skjønner så vil jeg helst vite det før jeg handler noe :P Er det noen måte å fin e ut dette uten å ta en fra hver bil og sammenligne? Er bolthullene like i topp på begge? Og festet i bunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vanlige" coiloversett til E30 inneholder ikke coiloverdempere bak, bare foran. Skal du ha fjæra rundt demperen bak, bør karosseriet forsterkes i dempertårnet. Det er allikevel justeringsmuligheter på høyden bak, ettersom fjæra blir montert oppå en høydejustering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vanlige" coiloversett til E30 inneholder ikke coiloverdempere bak, bare foran. Skal du ha fjæra rundt demperen bak, bør karosseriet forsterkes i dempertårnet. Det er allikevel justeringsmuligheter på høyden bak, ettersom fjæra blir montert oppå en høydejustering.

Det veit jeg, da jeg spurte om det en gang tidligere. Så det vil jo bli demper/fjær i ett framme, og demper/fjær hver for seg bak :-) Tror ikke jeg er kompetent til å begynne med noe forsterking av dempertårnene bak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...