Kjexx Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Syns du skal ha omvendte måkevinger jeg, slike som går nedover. Syns også at du skal ha 10 eksospotter og kanskje 6 hjul, det hadde vært tøft. 1 meter høyt scoop på panseret med kikkehull i... Eller kanskje du skulle snudd karosseriet så det ser ut som du kjører bakvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Ikke glem spinner-hjulkapsler med lys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Om fyren ønsker lambo-dører kan han vel montere det uten å måtte bli mobbet her inne? Veldig unødvendig å komme med slike kommentarer. Folk har forskjellige smaker og meninger, og det finnes også andre ting enn Stance Works-klistremerke man kan montere på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Om fyren ønsker lambo-dører kan han vel montere det uten å måtte bli mobbet her inne?Veldig unødvendig å komme med slike kommentarer. Folk har forskjellige smaker og meninger, og det finnes også andre ting enn Stance Works-klistremerke man kan montere på bilen. +1.. Folk her inne har da ingen rett til å mobbe smaken til andre. Hvis fyren ønsker lambo dører, la han nå for guds skyld få seg lambo dører uten at alle skal fortelle han hvor dum han er og hvor stygt det vil se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Delvis enig... Men jeg har faktisk snakket litt med han over den tråden her, og har fortalt han hvordan det fungerer, DVS: Han bør lese litt og bli litt mere klok på ting før han fyrer ut absurde spørsmål. Som jeg også sa, alle har vært der før. Men han spurte først ang lambo dører, så vekt fordelingen/kjøregenskaper. Så var det snakk om sport eksos anlegg, men dette syntes han var dyrt, sammtidig som han lurte på å bygge/bytte motor til og med var inne på å flytte torpedoveggen for å få bedre vekt fordeling (!) og dette fra samma duden som syntes eksos anlegg var dyrt!!! Så ble han spurt om han kunne skru, nei, men en kompis kunne det. Både jeg og andre sa at det høres noe dyrt ut og kommer til å endre opp med halv vraka prosjekt med masse penger i tap. Spurte hva han ville, nei han ville ha det beste av begge verdner. Anbefalte han da m3. Vi (flere her inne) sa at han burde få bilen 100% strøken og selge den for å få et bedre utgansk punkt. Så var han pluttselig tilbake til lambo dører og ut av det blå 18´´ sub i bildet. WTF?! Jeg mener, han kan jo umulig ha gjort et godt søk på nettet eller snakket med noen når han har nevnt det her på 2-3 dager. Å få en 18´´ i en e46 til å spille bra og tilpasse kommer til å koste masse, og ta sykt mye tid. IHVERTFALL for en som ikke kan det. Så nevnte han 2 x 18´´.... Altså, jeg mener ikke noe slemt, men her skytes det rett fra hofta og treffes ikke en gang i nærheten av målet. Er jo ikke rart i folk tar han for troll. Jeg har pent forklart osv osv men men... Sånn er vell forum og internett generelt... Han bør seff ikke mobbes for lambo dører, men det er jo meget useriøst/lite gjennomtenkt tråd. Minnet meg om enkelte tråder på rx7 club.com Hi guys, I have 93 rx7. I want 700whpr. What should I do? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå