Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gule fjernlyspærer ja! ;)

Blir nok hvertfall ikke no vesentlige modifikasjoner, visuelt sett før vinteren, får heller se hva neste sesong byr på!

• 2 weeks later...
Skrevet

Av ren nysgjerrighet søkte jeg opp Gamlebilen. Altså min tidligere E39 touring. Det viste seg at denne bilen er totalvraket i utlandet allerede, og ser ut som dette:

gazbumnd63qy6irpfsmf.gif

vst5pix136h1byj2j39i.gif

Det må jeg jo si var et sørgelig syn.

Skrevet
Å steike.... Det må ha smelt bra :o

Etter bildene å dømme, så tipper jeg det har kommet en eldre høy lastebil å dundra i baken på den. Siden fangerbjelken sitter nogenlunde på riktig plass på det bilde som er tatt bakfra. Men liten tvil om at det der må ha gjort vondt :P

å i svarte :o tuller du?

Bildene er servert fra Codan forsikring, så dette er ikke tull. Sørgelig syn

Skrevet
Oi helvete... Den der var bra smelt ja :( Utrolig trist.

Er litt vemodig å se ja, men jeg er jo i utgangspunktet helt ferdig med den bilen, så spiller sånnsett ingen rolle :P

Skrevet

Det var litt av en smell. Sånn sett var det jo positivt at du ikke byttet dyre deler som turbo og liknende før salg. Ble du kontaktet av Codan ettersom bildene er servert fra dem?

Skrevet

Kikka på denne i dag også! ;) Clean sak. Helheten på bilen var ikke dårlig. Pen senk, fine hjul og ikke noe dill-dall.

Er det en helt ny type svarte lister du har rundt vinduene? Aldri sett før, serru :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...