lasseln Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Er gule fjernlyspærer ja! Blir nok hvertfall ikke no vesentlige modifikasjoner, visuelt sett før vinteren, får heller se hva neste sesong byr på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Kan godt by litt på meg selv jeg assa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Kan godt by litt på meg selv jeg assa! Er det trange tider Mr.Sørlie? Siden du må ty til prostitusjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Av ren nysgjerrighet søkte jeg opp Gamlebilen. Altså min tidligere E39 touring. Det viste seg at denne bilen er totalvraket i utlandet allerede, og ser ut som dette: Det må jeg jo si var et sørgelig syn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Å steike.... Det må ha smelt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 å i svarte tuller du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Å steike.... Det må ha smelt bra Etter bildene å dømme, så tipper jeg det har kommet en eldre høy lastebil å dundra i baken på den. Siden fangerbjelken sitter nogenlunde på riktig plass på det bilde som er tatt bakfra. Men liten tvil om at det der må ha gjort vondt å i svarte tuller du? Bildene er servert fra Codan forsikring, så dette er ikke tull. Sørgelig syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Åfan, det der var da skikkelig og da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Åfan, det der var da skikkelig og da! Var ikke no halvgjort det der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Oi helvete... Den der var bra smelt ja Utrolig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Oi helvete... Den der var bra smelt ja Utrolig trist. Er litt vemodig å se ja, men jeg er jo i utgangspunktet helt ferdig med den bilen, så spiller sånnsett ingen rolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hehe jaja, du har flott bil nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hehe jaja, du har flott bil nå da Ja det ble et godt bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Det var litt av en smell. Sånn sett var det jo positivt at du ikke byttet dyre deler som turbo og liknende før salg. Ble du kontaktet av Codan ettersom bildene er servert fra dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Kikka på denne i dag også! Clean sak. Helheten på bilen var ikke dårlig. Pen senk, fine hjul og ikke noe dill-dall. Er det en helt ny type svarte lister du har rundt vinduene? Aldri sett før, serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå