Kennethe34 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Blir en fin detalj det der! Det er detaljene som er viktig om man skal skille seg litt ut! Bilen din var forøvrig veldig clean og pen live også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Poorn Keep it in your pants Blir en fin detalj det der! Det er detaljene som er viktig om man skal skille seg litt ut! Bilen din var forøvrig veldig clean og pen live også Tror det blir veldig bra når alle delene er på plass Mange takk for det, nye bilen din var dritfin den også! Turen hjemover gikk vel som en drøm tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Poorn Keep it in your pants Blir en fin detalj det der! Det er detaljene som er viktig om man skal skille seg litt ut! Bilen din var forøvrig veldig clean og pen live også Tror det blir veldig bra når alle delene er på plass Mange takk for det, nye bilen din var dritfin den også! Turen hjemover gikk vel som en drøm tenker jeg? Takker Gikk bra ja, var "litt" mer interessant enn å kjøre 318d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Takker Gikk bra ja, var "litt" mer interessant enn å kjøre 318d Det tviler jeg ikke et sekund på! Morten var vel småfornøyd med hjemturen han også kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Poorn Keep it in your pants Blir en fin detalj det der! Det er detaljene som er viktig om man skal skille seg litt ut! Bilen din var forøvrig veldig clean og pen live også Tror det blir veldig bra når alle delene er på plass Mange takk for det, nye bilen din var dritfin den også! Turen hjemover gikk vel som en drøm tenker jeg? Forskjellen på deg og meg, er at jeg ikke onnanerer til biler:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Forskjellen på deg og meg, er at jeg ikke onnanerer til biler:-) Oh SNAP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Forskjellen på deg og meg, er at jeg ikke onnanerer til biler:-) Oh SNAP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Da har bilen omsider fått US-blink også, slik som touringen. Bilder kommer senere da det er litt mørkt for øyeblikket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 likbart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Jeg kan si etter å ha sett bilen live at den er helt konge med us blink helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Tviler ikke et sekund! US blink gjør seg meget på sølv bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Fin bil! Like felger som jeg har, meget fornøyd med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Lasseln... M-pack? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Mangler enda en sølv m5 der da! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Du får komme ned med m5'n da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå