Saltkjelen Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Glassluke på en sølv bil bryter jo i utgangspunktet like mye som om taket ville vært sort, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Joda, men synes det ser litt malplassert ut i et sølvtak synes det passer bedre i svart tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Er nå vel ikke noe som bryter mer enn et sort tak på en ikke-sort bil? En fæl brytning ikke minst, i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Det er godt vi er forskjellige, og dere vet jo at jeg liker ting litt annerledes enn andre Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Ja, det er trist du skal ha så dårlig smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Haha :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 RS er jo som kjent fasit, så bare å bøye seg nå Joachim Men blir nok å gjøre ferdig en del halvferdige prosjekter før det blir svart innertak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Jeg har muligens komplett tak til deg lasseln. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Med luke og alle detaljer? Evnt. Svart eller alcantara? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Du er så overlegen hver gang jeg blinker på deg eller hilser du, har gitt opp og prøve.. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Hva kjører du for noe om dagen da? Er en rød 940 som driver å hilser, mistenker at det er Ørjan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Med luke og alle detaljer? Evnt. Svart eller alcantara? Sort Ja. Alcantara skal jeg ha selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Hva kjører du for noe om dagen da?Er en rød 940 som driver å hilser, mistenker at det er Ørjan? Han kjører golf og 5'r diesel fordi han gidder ikke å skru Ørjan kjører rød 940 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 hender jeg kjører transporter, X5, golf, e39`n og masse andre biler egentlig.. så er vell ikke så rart, men var en gang jeg kjørte land cruiser og kjørte 1000 meterene inn i fleisen på deg, men like død.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 hender jeg kjører transporter, X5, golf, e39`n og masse andre biler egentlig.. så er vell ikke så rart, men var en gang jeg kjørte land cruiser og kjørte 1000 meterene inn i fleisen på deg, men like død.. hehe hahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå