Gå til innhold

Lasseln's E39! SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

Utrlig fin og tøff.. Digger at den ser kliss original ut, men alikavel lav og grom.

Håper du beholder den sånn å ikke hiver på m-fanger osv ;)

Takk for det, vi får se hva tiden bringer hva gjelder ekstriøret! :P

Den e39'n din ass lasse! :D

Mangler du en pdc på venstre front forresten?

Mangler ikke, men jeg har 1 sort sensor. Har giddi å skifte! :P

Flotte bildet Lasse, ble bra med Lamin x! :)

Takk for det! Ja syns det gjorde seg, liker kontrasten med mørkt/sort mot sølv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønt ;) er vel fort gjort å lakke den opp vil jeg tro? Resten av bilen ser iallefall unektelig bra ut ;)

Er vel ikke barebare å lakke en sensor såvidt jeg har skjønt, mulig jeg er på bærtur though!

Men når kommer M5 speil? :P

Kommer neppe M5 speil på denne, liker utrolig nok de speilene jeg har nå bedre, da de i mine øyne kler linjene på E39 bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plastidippet mine i vinter, og fungerte utmerket alikevel, har alltid trodd de ikke fungerer hvis man lakker de, men er jo en sensor, som går igjennom både plastidip og lakk, av det jeg vet iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva blir det neste a? Rusten panser og bredda stålfelger? :P

Tankeleser!! :o

Åneidu, tanken er vel egentlig et siste lite stunt nå med litt lakk og nytt senkesett, og deretter bare vedlikeholde og kose meg. Men vi får som tidligere nevnt se hva tiden bringer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent som alltid Lasse, men mener BMW-merker skal være blå/hvite jeg da. Tenkt deg på e30meet du eller?

Fullt klar over at jeg nok tråkker på noens tær ved å ha svart/hvitt emblem.

Grunnen til at det er svart/hvitt er at helheten i bilen ikke tillater blått, sett med mine øyne. Alt er sort, sølv og hvit (så og si) :P

Blir en tur på E30meet ja ;) Du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent som alltid Lasse, men mener BMW-merker skal være blå/hvite jeg da. Tenkt deg på e30meet du eller?

Fullt klar over at jeg nok tråkker på noens tær ved å ha svart/hvitt emblem.

Grunnen til at det er svart/hvitt er at helheten i bilen ikke tillater blått, sett med mine øyne. Alt er sort, sølv og hvit (så og si) :P

Blir en tur på E30meet ja ;) Du også?

Ja, du tråkker faktisk med vernesko :lol: Skal på e30meet ja, tenkte å campe over fredag-lørdag. Tenkte du også det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...