matsi Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Utrlig fin og tøff.. Digger at den ser kliss original ut, men alikavel lav og grom. Håper du beholder den sånn å ikke hiver på m-fanger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Den e39'n din ass lasse! Mangler du en pdc på venstre front forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Flotte bildet Lasse, ble bra med Lamin x! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Utrlig fin og tøff.. Digger at den ser kliss original ut, men alikavel lav og grom. Håper du beholder den sånn å ikke hiver på m-fanger osv Takk for det, vi får se hva tiden bringer hva gjelder ekstriøret! Den e39'n din ass lasse! Mangler du en pdc på venstre front forresten? Mangler ikke, men jeg har 1 sort sensor. Har giddi å skifte! Flotte bildet Lasse, ble bra med Lamin x! Takk for det! Ja syns det gjorde seg, liker kontrasten med mørkt/sort mot sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Skjønt er vel fort gjort å lakke den opp vil jeg tro? Resten av bilen ser iallefall unektelig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Men når kommer M5 speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Skjønt er vel fort gjort å lakke den opp vil jeg tro? Resten av bilen ser iallefall unektelig bra ut Er vel ikke barebare å lakke en sensor såvidt jeg har skjønt, mulig jeg er på bærtur though! Men når kommer M5 speil? Kommer neppe M5 speil på denne, liker utrolig nok de speilene jeg har nå bedre, da de i mine øyne kler linjene på E39 bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Jeg plastidippet mine i vinter, og fungerte utmerket alikevel, har alltid trodd de ikke fungerer hvis man lakker de, men er jo en sensor, som går igjennom både plastidip og lakk, av det jeg vet iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Er å blir en flott e39:-) du gjør det riktig:-) simply clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Er å blir en flott e39:-) du gjør det riktig:-) simply clean Mange tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Men hva blir det neste a? Rusten panser og bredda stålfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Men hva blir det neste a? Rusten panser og bredda stålfelger? Tankeleser!! Åneidu, tanken er vel egentlig et siste lite stunt nå med litt lakk og nytt senkesett, og deretter bare vedlikeholde og kose meg. Men vi får som tidligere nevnt se hva tiden bringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Pent som alltid Lasse, men mener BMW-merker skal være blå/hvite jeg da. Tenkt deg på e30meet du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Pent som alltid Lasse, men mener BMW-merker skal være blå/hvite jeg da. Tenkt deg på e30meet du eller? Fullt klar over at jeg nok tråkker på noens tær ved å ha svart/hvitt emblem. Grunnen til at det er svart/hvitt er at helheten i bilen ikke tillater blått, sett med mine øyne. Alt er sort, sølv og hvit (så og si) Blir en tur på E30meet ja Du også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Pent som alltid Lasse, men mener BMW-merker skal være blå/hvite jeg da. Tenkt deg på e30meet du eller? Fullt klar over at jeg nok tråkker på noens tær ved å ha svart/hvitt emblem. Grunnen til at det er svart/hvitt er at helheten i bilen ikke tillater blått, sett med mine øyne. Alt er sort, sølv og hvit (så og si) Blir en tur på E30meet ja Du også? Ja, du tråkker faktisk med vernesko Skal på e30meet ja, tenkte å campe over fredag-lørdag. Tenkte du også det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå