ahj Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Har tydligvis ikke kommentert her. Må si at bilen din er blitt rå, men det har den vært hele tiden. Hadde ikke helt trodd dette om deg. Du sa nemlig en gang at du sverget til facelift fangere, men forandring fryder Til det store spørsmålet; blir det 2 utblås bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Har tydligvis ikke kommentert her. Må si at bilen din er blitt rå, men det har den vært hele tiden. Hadde ikke helt trodd dette om deg. Du sa nemlig en gang at du sverget til facelift fangere, men forandring fryder Til det store spørsmålet; blir det 2 utblås bak? Nå skal det jo sies at når jeg kjøpte denne, for litt over 1 år siden, så var jeg bestemt på at denne skulle ha m-tech, da touringen ikke hadde det. Men med tiden ble det aldri noe av, samtidig som jeg ble "han uten mtech". Nå er hvertfall bilen slik den i utgangspunktet var tiltenkt, og facelift fangerne er lagret inntil videre Blir 2 utblås på venstre side ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Har tydligvis ikke kommentert her. Må si at bilen din er blitt rå, men det har den vært hele tiden. Hadde ikke helt trodd dette om deg. Du sa nemlig en gang at du sverget til facelift fangere, men forandring fryder Til det store spørsmålet; blir det 2 utblås bak? Nå skal det jo sies at når jeg kjøpte denne, for litt over 1 år siden, så var jeg bestemt på at denne skulle ha m-tech, da touringen ikke hadde det. Men med tiden ble det aldri noe av, samtidig som jeg ble "han uten mtech". Nå er hvertfall bilen slik den i utgangspunktet var tiltenkt, og facelift fangerne er lagret inntil videre Blir 2 utblås på venstre side ja! Supert! Vi venter i spenning på utblås! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Lekkert, Lasse! Som sagt, det ble utrolig kult med de tyske-farger-detaljene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Rådeilig bil her blir alt gjort riktig . Stå på å hold denne tralla strøken . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 "Spydet" har vel også meg bekjent ingen sammenheng med mtech kontra m5, dette har vel igrunn vært et tilvalg begge veier. Det er feil. Alle som er levert med M-pakken har dette "spydet". Kun M5 som ikke har det. Bra å få en facelift til å ligne en preface:-) Preface kom ikke med m-tech!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Det er feil. M-pakken kom på 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Vurderes nå solgt. Men må ikke under noen omstendigheter selge, så pruting og skambud er unødvendig! Seriøst interesserte kan ta kontakt. Setter prisforlangende til 125.000,- og legger ved et bilde fra utstillingen på gatebil! Km er i underkant av 170 dersom det skulle være av interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Selge ??? Var di nye joggeskoene så rååe ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Selge ???Var di nye joggeskoene så rååe ?? Jeg fraktes bare rundt av 4 hjul med motor og ratt, men forandring fryder, er det ikke det de sier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Lukter //M bil nå..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Har en ///m-bil du kan få billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Har du sett.. Nå som jeg skal prøve og komme enda lenger inn i E39 miljøet så skal du selge? Makan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Lukter //M bil nå..? Lukter nok ingen M bil nei! Har en ///m-bil du kan få billig Ikke av interesse desverre Har du sett.. Nå som jeg skal prøve og komme enda lenger inn i E39 miljøet så skal du selge? Makan Har ikke sagt at den SKAL selges, kun oppe til vurdering foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Hehe får vente litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Da var det ankommet nytt familiemedlem! Egen tråd finnes her: viewtopic.php?f=6&t=270216 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå