Tzunami Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Tzunami: Du er bare livredd for at jeg skal kjøre uten spydet og dermed montere bremsekjølere du haha Morsom du:p nei jeg synes faktisk de spydet er tøft, jeg vil ha en touring med m-tec og spydet jeg! Men det kommer nok ikke på e39'n min nå da;) den skal få beholde lufttraktene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Er jo faktisk litt kult med m-tech/sport.. "alle" har jo m5...Håper ikke du setter på M5 og sånne kopper i gitteret... Begynner snart å bli oppbrukt... dessuten er det hull til bremsekjøling i m-sport fangeren. Jeg har rørgate fra fanger og ut i innerskjermen orginalt;) Er i grunn ikke enig i at spydet er kult, da jeg personlig ikke synes det passer inn. Og ang. lufttraktene, om det kommer på min bil, så har det ingenting å si om det 2 eller 1000 som har det fra før, for meg spiller det ingen rolle hvor mange andre som evnt. har en oppgradering, bilen blir visuelt sett akkurat slik at den faller i smak hos meg Rondell + senk = Morten er på sporet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Nei det er klart, når alle vil ha M5 men ingen har råd til det, så blir det sånn heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Nei det er klart, når alle vil ha M5 men ingen har råd til det, så blir det sånn heheh Godt poeng, men kan vel også takke Norske avgifter for at det er vanskelig for en vanlig mann i gata å eie en slik superbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Gratulerer med en flott bil Lasse, så meget ryddig ut. Skjer med felgene som sto på bilen? bra med mønster? selge billig til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Gratulerer med en flott bil Lasse, så meget ryddig ut. Skjer med felgene som sto på bilen? bra med mønster? selge billig til meg? Felgene som sto på bilen er vinterhjulene mine, tok begge hjulsettene fra touringen og beholdt de selv. Så fikk nye eier beholde sine dekksett fra den bilen jeg nå eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Skjønner, ganske fete egentlig de der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Skjønner, ganske fete egentlig de der også Style 32 er egentlig ganske kule ja, men blir for lite i 17, også er mine veldig stygge i lakken + noe kantkjøring dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Oj, dette har jeg ikke fått med meg! Ser bra ut, og disse kan bli så sykt fin (les: sjekk Kennethe34 sin) Men har ingen tvile om at denne blir bra! Jøss, får jeg skryt fra morten? Ser ut som ett meget pent utgangspunkt dette her! Skulle du noen gang bygge om til B30 så har jeg motorstyreenhet, ews, tenningslås og nøkkel til B30 automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Morten nevnte at han likte bilen din godt Kjekt å vite hvor jeg kan skaffe deler, men tviler sterkt på at det blir no ombygging, da jeg ikke besitter kompetanse i det heletatt rundt det emnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 du burde kjøre m tech med carbon leppe og LM reps og senk seff hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 M tech blir nok aktuelt, men blir null og niks carbon, og det blir ikke LM Rondellene skal få bli med på denne bilen en liten stund til hvertfall, mulig det blir felgbytte til neste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 du burde kjøre m tech med carbon leppe og LM reps og senk seff hehe sånn som aaaalle andre... Enda godt Lasse skiller seg litt ut hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 du burde kjøre m tech med carbon leppe og LM reps og senk seff hehe sånn som aaaalle andre... Enda godt Lasse skiller seg litt ut hvertfall:) Endelig enige, det kaller jeg kompromiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 du burde kjøre m tech med carbon leppe og LM reps og senk seff hehe sånn som aaaalle andre... Enda godt Lasse skiller seg litt ut hvertfall:) Lm reps har jeg aldrig vurdert. Carbonleppa ble solgt fro to år siden.. Jeg vil ikke påstå jeg er som alle andre med modsa mine.. Støtfangergrill med lufting til bremser hadde jeg for snart 3 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå