lasseln Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Har fått farga opp baksetene idag, tar forsetene til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Hva brukte du til den jobben ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Brukte en sterk LeatherMaster skinnrens, deretter en skinnfarge fra ScratchDoctor i USA. Fargen som det er farget opp i er samme farge som originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Dette kunne jeg godt tenkt meg. Er det sportsseter eller comfort seter du har i din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Dette kunne jeg godt tenkt meg. Er det sportsseter eller comfort seter du har i din? Var kjempedeilig å få gjort, fikk fjernet noen småskavanker som plaget meg! Har dessverre ingen av alternativene, setene i bilen min er standard skinnseter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Dette ble jo hur bra som helst Så bra at du fikk bedre utnytte av skinnfargen enn det jeg gjorde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Takk for prøveturen idag Lasse! artig å prøve andre biler, veldig god bil å kjøre, var bare veldig uvant at din var så tung på rattet! Blir spennende å se hvordan bilen din blir etterhvert! Blir moro å bytte felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Takk for prøveturen idag Lasse! artig å prøve andre biler, veldig god bil å kjøre, var bare veldig uvant at din var så tung på rattet! Blir spennende å se hvordan bilen din blir etterhvert! Blir moro å bytte felger! I lige så! Var morro å kjøre 530d, overrasket over hvor godt bilen min hang på Skal bli spennende med felgbytte ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Takk for prøveturen idag Lasse! artig å prøve andre biler, veldig god bil å kjøre, var bare veldig uvant at din var så tung på rattet! Blir spennende å se hvordan bilen din blir etterhvert! Blir moro å bytte felger! I lige så! Var morro å kjøre 530d, overrasket over hvor godt bilen min hang på Skal bli spennende med felgbytte ja! Ble overrasket selv Over din, men er jo to helt forskjellige motorer! Skal bestille farging til setene mine også, blir nok litt vanskeligere siden jeg har to-farget interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Takk for prøveturen idag Lasse! artig å prøve andre biler, veldig god bil å kjøre, var bare veldig uvant at din var så tung på rattet! Blir spennende å se hvordan bilen din blir etterhvert! Blir moro å bytte felger! I lige så! Var morro å kjøre 530d, overrasket over hvor godt bilen min hang på Skal bli spennende med felgbytte ja! Ble overrasket selv Over din, men er jo to helt forskjellige motorer! Skal bestille farging til setene mine også, blir nok litt vanskeligere siden jeg har to-farget interiør. Bare å finne frem maskeringstapen og tape' det som tapes kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Hey! Ryktene sier at du har blitt gammal gris i dag! Grattis med dagen lassebasse:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Hey! Ryktene sier at du har blitt gammal gris i dag! Grattis med dagen lassebasse:D Ja dessverre, snart blir det Volvo stasjonsvogn, rekkehus og en bråta med skrikerunger for ikke å snakke om Golden Retriever Men joda, takk for gratulasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=35500364 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Jeg har PDC Kong B! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Jeg har hullbor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå