Gå til innhold

Lasseln's E39! SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

Dette kunne jeg godt tenkt meg.

Er det sportsseter eller comfort seter du har i din? :)

Var kjempedeilig å få gjort, fikk fjernet noen småskavanker som plaget meg!

Har dessverre ingen av alternativene, setene i bilen min er standard skinnseter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for prøveturen idag Lasse!:) artig å prøve andre biler, veldig god bil å kjøre, var bare veldig uvant at din var så tung på rattet! Blir spennende å se hvordan bilen din blir etterhvert! Blir moro å bytte felger!:)

I lige så! Var morro å kjøre 530d, overrasket over hvor godt bilen min hang på :P

Skal bli spennende med felgbytte ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for prøveturen idag Lasse!:) artig å prøve andre biler, veldig god bil å kjøre, var bare veldig uvant at din var så tung på rattet! Blir spennende å se hvordan bilen din blir etterhvert! Blir moro å bytte felger!:)

I lige så! Var morro å kjøre 530d, overrasket over hvor godt bilen min hang på :P

Ble overrasket selv Over din, men er jo to helt forskjellige motorer!

Skal bestille farging til setene mine også, blir nok litt vanskeligere siden jeg har to-farget interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overrasket selv Over din, men er jo to helt forskjellige motorer!

Skal bestille farging til setene mine også, blir nok litt vanskeligere siden jeg har to-farget interiør.

Bare å finne frem maskeringstapen og tape' det som tapes kan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Ryktene sier at du har blitt gammal gris i dag! Grattis med dagen lassebasse:D

Ja dessverre, snart blir det Volvo stasjonsvogn, rekkehus og en bråta med skrikerunger for ikke å snakke om Golden Retriever :P

Men joda, takk for gratulasjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...