Haukefer Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Hei! Er ute etter billig men bra bremser til min 728i Blir Ebay billigest? Brembo borra og slissa bremseskiver og bremseklosser til 2200 + frakt. Noen som vet om billige plasser i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Ebay er garantert billigst..men pass på frakt + avgifter til staten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Som nevnt tidligere, ebay! Men du kan jo sjekke koed.no også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 fant ut at inkl frakt nå så får eg skiver og klosser til 2600. så blir nok ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 huska du også på mva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 og fortollingsgebyr (vanligivis 200 ish) og utleggsprovisjon? er ofte ikke så billig som mange tror når alt kommer til alt (om det er gjort lovlig vel å merke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Er den prisen for 1 eller 2 aksler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 http://viewitem.eim.ebay.no/BMW-7-E38-7 ... 31573/item Frakten er 400 kr, men kom ikkje på å rekne me mva osv.. Kor mykje blir det inkl alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Jeg kjøpte skiver og klosser fra GS, vel og merke til E39 dette men antar forskjellen ikke er veldig stor? Totalt kom jeg på rett i overkant av 2000,- Dette var da GS performance skivene med orginale klosser forran, ikke bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 koed blei billigst. 2300 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Mva er 25% av varens pris+frakt, dvs at hvis varen koster 1000kr og det er 200kr i frakt blir det 300 i mva. Pluss fortollingsgebyr. Posten tar 234kr. Ofte det lønner seg å handle på Ebay, men man må vite hva man kjøper og ha GOD tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 men ble uansett billigest hos koed ser jeg Men må vell ha god tid der også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Husk at billige skiver ofte lettere får kast, har og hørt om flere som har fått nye skiver med kast. Ser og for meg at billige kanskje kan slites raskere enn originale. Hvorfor ønsker du borrede/slissede skiver? Det eneste du oppnår med det er støvete felger og klosser som må byttes hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 ønsker det ikke, men har bare forstått det sånn at det er best så da tenkte jeg at jeg bare kunne bestille det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 ønsker det ikke, men har bare forstått det sånn at det er best så da tenkte jeg at jeg bare kunne bestille det Best til banebruk - ja. Vei - nei. Er som sagt tidligere her, så sliter det mer kloss og gir konstant skittne felger. Vi selger Zimmermann skiver og klosser for 2.215,- for BMWCCN klubb medlemmer. Da får du deler med høy kvalitet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå