Gå til innhold

Min 03 525iA M-Sport

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei og gratulerer med fin bil.

Jeg eide denne bilen for ett par år siden. Kjøpte den rundt 2007 på Møller bil i Trondheim. Hadde den i to år før jeg byttet den i en stasjonsvogn pga. vi skaffet oss hund. Kjørte mye langkjøring med den bilen der og fikk den ned i 0,73 på langkjøring med fulllasta bil. Dette var den ultimate bilen i mine øyne da jeg kjøpte den. Ta godt vare på den!

Har fortsatt det Tyske vognkortet til denne bilen liggende hjemme.

Bilen i mitt eie: Ser bildene er brukt i flere annonser i ettertid.

ekjcxf6zfplp54rhgph8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var artig! :D

Ser bilen hadde riktige nyrer i ditt eie. :wink:

Veldig godt fornøyd med denne bilen. Liker den mye bedre enn E61 jeg hadde.

Utsyrsnivået er veldig bra, og slik er jeg litt opptatt av. Setter spesielt stor pris på den utvidede individual hifi-pakken. Fargekombinasjonene på denne bilen er 100% etter min smak. Skal jeg sette fingeren på noe så kunne jeg nok ønsket meg litt mer motor. Savner dreiemoment etter å ha vært vandt med E39 og E61 525D.

Jeg tar generelt godt vare på bilene mine, og det blir nok ikke anderledes med denne. :)

Edit: Når jeg ser på bildet ditt kommer jeg på å ha sett den til salgs før. Det er noen år siden, kanskje når du skulle selge den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, HIFI pakken var bra på den bilen. Og servoen var tung i forhold til E61 husker jeg.

Kjøpte bilen våren 2008 og fikk den utlevert til bursdagen min den 26.04. Betalte 280.000kr ferdig registrert med A/C service, firehjulskontroll, ny navi DVD, nye sommerdekk og service. Panser ble også byttet da det var ei rustboble nede ved ei framlykt. Møller var glad for å bli kvitt den i lokalet sitt.

Etter første eu kontrollen byttet jeg framdempere og membran i begge bakdørene. Ellers gikk bilen knirkefritt så lenge jeg hadde den.

Frykter dog at eiere etter meg ikke tok like godt vare på den. Iallefall ikke om han behandlet den som innbyttebilen hadde blitt behandlet. Han fikk også frastjelt M5 fangeren som stod på. Jeg ble kontaktet av forsikringselskapet for å bekrefte at det var en M5 fanger og ikke m-tech. Etter det har den vært en tur rundt Molde?

Har sett copy-paste av både bilder og tekst fra min annonse. Så er ikke sikker på hvilken du har sett.

Bilder fra rundt da jeg fikk den, med originale 17" m-tech hjul. Sammen med E36 320'en til dama. :)

cjegyaz5lt9xp8e1f8ng.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...