Gå til innhold

Endre nick - hvorfor tar det så lang tid?

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

For halvannet år siden eller noe ønsket jeg å bytte bruker navn, sendte da mail til moderator, dette har ennå ikke blitt gjort.

Hadde det ikke vært greit om hver bruker selv kunne endre på dette? Det ville gjort det lettere både for moderatorer og brukere.

Noen andre enn Gunnr som kan endre på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ikke ta deg så veldig lang tid... Gå på Profil - Registreringsdetaljer og bytt!

Det går ikke her, får ikke opp det den linja der hvor det skal stå nytt brukernavn, får bare opp nåværende brukernavn :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke kan få bestemt deg, du har jo endra nick en gang allerede. Syns man får ha det nicket man har, hvis ikke så skaper det bare surr.

Har ikke byttet, laget ny profil pga ny e-post. Jeg har jo først prøvd å endre brukernavn, men det gikk ikke denne gangen siden det av en eller annen årsak ikke er mulig fra min profil.

Mitt mål med å endre brukernavn er heller ikke å tilfredsstille dine eller noen andres krav, kun mine egne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er jo ikke alene her inne og det er et poeng at vi kan kjenne deg igjen.

Det gjør man vel via profil, bilpark, profilbilde og signatur osv?! Det er av ganske mange sammensatte årsaker jeg ønsker å bytte nick. Blant annet henviser det til et annet forum, og at en del andre har begynt å bruke samme navn på en del bilbygg. Det blir faktisk misvisende i forhold til endre nicket mer personlig, også er det et varemerke jeg ønsker å profilere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...