Gå til innhold

Kobar`s E46 M3 Phoenix Yellow


Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Ja den ser rar ut i fronten uten leppa!

Di som utførte kontrollen langs veien mente bredding og bremser måtte godkjennes! Breddinga klarte jeg å overtale ham å ikke føre på mangellappen, men bremsene førte han på selv om skivene og calipterne er originale, men klossene er yellow-stuff.. Men jeg viste bilen uten å røre bremsene og dem gikk rett igjennom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ikke mer enn 3400 på gs :) 2700 nå når det er vårkampanje, løp å kjøp ^^

Å halvparten ca på ebay :D

Strassentech fra feks bavarianmotorwerkz på ebay er knall alternativ å :) Rett over 1000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den ser rar ut i fronten uten leppa!

Di som utførte kontrollen langs veien mente bredding og bremser måtte godkjennes! Breddinga klarte jeg å overtale ham å ikke føre på mangellappen, men bremsene førte han på selv om skivene og calipterne er originale, men klossene er yellow-stuff.. Men jeg viste bilen uten å røre bremsene og dem gikk rett igjennom...

Er jo ikke noe bredding på denne uansett :P å bremseklosser kan di ikke klage på :P Er så mye TULLINGER hos veivesenet som ikke aaaaaaner noe som helst! Må vise rx7n min etterhvert siden "motoren er ombygd med dobbelturbo" haha faen for noen snøsokker!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den ser rar ut i fronten uten leppa!

Di som utførte kontrollen langs veien mente bredding og bremser måtte godkjennes! Breddinga klarte jeg å overtale ham å ikke føre på mangellappen, men bremsene førte han på selv om skivene og calipterne er originale, men klossene er yellow-stuff.. Men jeg viste bilen uten å røre bremsene og dem gikk rett igjennom...

Haha for en gjeng me idioter xD

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...