Gå til innhold

Kobar`s E46 M3 Phoenix Yellow


Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Gratulerer til Kobar og kondolerer til Molliz for kjøp og salg av en sinnsykt rå M3.

Kan godt forstå at folk ville ta denne nærmere i skue. Blir denne rett og slett å se på div. treff her i Rogaland fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Kobar og kondolerer til Molliz for kjøp og salg av en sinnsykt rå M3.

Kan godt forstå at folk ville ta denne nærmere i skue. Blir denne rett og slett å se på div. treff her i Rogaland fremover?

Tusen takk :) jeg stiller på treff såfremt været er bra! Denne blir å se på utstillinga på gatebil til helga. Bare å komme å slå av en prat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er på "ferie" oppover vestlandet, og fikk en rar knirkelyd fra forstilling når jeg svinger.. Var innom ett verksted og dem hadde den opp på bukk men fant ingen feil.. Noen som har ideer? Det var ikke fullt så greit å kjøre av/på ferjer ! Det ble i 5km/t å sikksakk å masse kø bak å tuting :P kjører man M3 så kjører man M3! Og stort sett alle i BMW viste sympati :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tusentakk :)

joda, man må være klar over hva man gjør om traction-kontroll skrus av ;) dette er ikke en bil man kjører i bakrus!

På tørt føre spinner den uansett på 1.gir, men det går greit om man begynne på lavt turtall på 2.gir. Men om jeg vil har jeg ingen problemer med å tømme 3 gir og fortsette på 4gir med hjulspinn! Det står 265/25-19 federal dekk på bak, og har overraskende bra grep!

På bløtt føre er det nyttesløst å kjøre uten elektroniske hjelpemidler :P liker egentlig ikke å kjøre denne i regnvær uansett..

Det stemmer at det har vært halvbur i denne, vurderer selv å sette inn igjen så har jeg god grunn til å ikke ha folk baki.. Basetene ser faktisk helt ubrukt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...