Kobar Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Her er ett bilde fra fredagens shoot: Førstepost er oppdatert med nye bilder
Kobar Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Har montert gule tåkelys. Tenker litt på hvordan det ville blitt med gul film på hovedlykter.. Noen meninger?
Kobar Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Takker Jeg var på nærbø med den for 2uker siden men jeg kommer meg ikke forbi "puppene" ved statoilen...
kviholen Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Takker Jeg var på nærbø med den for 2uker siden men jeg kommer meg ikke forbi "puppene" ved statoilen... Ahhh, såpass, men det er bare til og kjøre om sentrum så slipper du disse Hvor holder du til?
Michter Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Gratulerer masse! meget fin M3!!! sikla selv på den bilen der, men studenter har ikke råd til sånt -> enn så lenge
StigJ Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Gratulerer til Kobar og kondolerer til Molliz for kjøp og salg av en sinnsykt rå M3. Kan godt forstå at folk ville ta denne nærmere i skue. Blir denne rett og slett å se på div. treff her i Rogaland fremover?
Kobar Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Gratulerer til Kobar og kondolerer til Molliz for kjøp og salg av en sinnsykt rå M3. Kan godt forstå at folk ville ta denne nærmere i skue. Blir denne rett og slett å se på div. treff her i Rogaland fremover? Tusen takk jeg stiller på treff såfremt været er bra! Denne blir å se på utstillinga på gatebil til helga. Bare å komme å slå av en prat
Kobar Skrevet August 18, 2012 Forfatter Skrevet August 18, 2012 Er på "ferie" oppover vestlandet, og fikk en rar knirkelyd fra forstilling når jeg svinger.. Var innom ett verksted og dem hadde den opp på bukk men fant ingen feil.. Noen som har ideer? Det var ikke fullt så greit å kjøre av/på ferjer ! Det ble i 5km/t å sikksakk å masse kø bak å tuting kjører man M3 så kjører man M3! Og stort sett alle i BMW viste sympati
Kobar Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Ett par bilder jeg fant fra sørlandstreffet i kr.sand forrige helg. Den oransje er en kompis sin. Kommer kanskje en egen tråd her inne om jeg får overtalt ham Nå er M3`n gått i vinterdvale
matsi Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Grom den bilen din hørtes vill ut når du dro på litt i fra treffet
///Thomas Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Skikkelig grom vogn detta her! Må jo være sykt morro med kompressor i tillegg! Var det ikke halvbur i denna før??
Kobar Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Tusentakk joda, man må være klar over hva man gjør om traction-kontroll skrus av dette er ikke en bil man kjører i bakrus! På tørt føre spinner den uansett på 1.gir, men det går greit om man begynne på lavt turtall på 2.gir. Men om jeg vil har jeg ingen problemer med å tømme 3 gir og fortsette på 4gir med hjulspinn! Det står 265/25-19 federal dekk på bak, og har overraskende bra grep! På bløtt føre er det nyttesløst å kjøre uten elektroniske hjelpemidler liker egentlig ikke å kjøre denne i regnvær uansett.. Det stemmer at det har vært halvbur i denne, vurderer selv å sette inn igjen så har jeg god grunn til å ikke ha folk baki.. Basetene ser faktisk helt ubrukt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå