Kobar Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Hva er minimum tillatte høyde egentlig? Jeg tenker da på hvor høyt jeg må justere den på fjørene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 8cm under bilen hvert fall er minimum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Skal ikke si at jeg vet for sikkert men som jeg forstod RSheggem så driter de vell egentlig i å måle "minimum" høyde lenger...forbeholdt at det ikke står noe i Tüv papirene. Før var det vell 11 Cm fra karosseri og ned til bakken, og 8 eller 9 cm på plastikk...Jeg har vært inne o godkjent KW3 og AC understell siste mnd...så aldrig noe måling fra bakken å opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Utrolig digg M3, elsker Phoenix Yellow på M3 (jelly). Å hvis jeg ikke tar helt feil, så var det denn jeg var og kikka på på 1 mai treffet på Jærhagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Laveste punkt på min er 7,5cm så satser på at det går bra Stawky: takk stemmer nok at du så denne 1.mai, eneste gule M3 på det treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Ser nå at det er H&R senk foran og HAMANN bak, godkjenner BT en slik miks? Og isåfall, hvor får jeg tak på papirer til H&R? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Kan jeg nesten si med 100% sikkerhet at de ikke gjør, da det er 2 uavhengige og forskjellige senkesett:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Er jeg sikker på å! Du må ha papirer på begge i det minste! På min sjekket di kun nummerene på fjærene/dempere, lasteevnen og målte fra hjulbuene til midten av senterkopper. Di sjekket ikke hva som var lovlig og ikke. Å disse klossene har di sluttet å bruke for en stund siden ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Etter nærmere undersøkelser, så viser det seg at HAMANN har brukt H&R og Bilstein som underleverandører. Så i dette tilfellet er det H&R dempere foran og Bilstein dempere bak. Usikker på fjørene da det kun står nummer på disse.. Ang det skjemaet til HAMANN, så forstår jeg ikke hva jeg skal fylle inn på di 3 nederste rutene. Så jeg prøver meg på litt englandsk å sender dem en mail med alle navn og nr jeg har funnet på fjører/dempere, og krysser fingrer og tær for at jeg får papirer på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Er jeg sikker på å! Du må ha papirer på begge i det minste! På min sjekket di kun nummerene på fjærene/dempere, lasteevnen og målte fra hjulbuene til midten av senterkopper. Di sjekket ikke hva som var lovlig og ikke. Å disse klossene har di sluttet å bruke for en stund siden ja Hvorfor måler dem fra buen til senter? Hva er minste tillatte mål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Er jeg sikker på å! Du må ha papirer på begge i det minste! På min sjekket di kun nummerene på fjærene/dempere, lasteevnen og målte fra hjulbuene til midten av senterkopper. Di sjekket ikke hva som var lovlig og ikke. Å disse klossene har di sluttet å bruke for en stund siden ja Hvorfor måler dem fra buen til senter? Hva er minste tillatte mål? Fordi det målet som kommer fram der blir skrevet i vognkortet er egentlig forskjell fra kit til kit men i mitt tilfelle kunne jeg hatt den så lav jeg ville for di sjekket ikke hvor lavt kitet var godkjent men jeg hadde jo justert den på det laveste som var lovlig i papira skule gjerne hatt noen kortere mål i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Har sendt mail til info@hamann-motorsport.com for 2 dager siden, men ingen svar og få.. Har også prøvd mailen som står på søknadskjemaet, ingen svar der heller. Så prøvde jeg via schmiedmann i odense i dk, ingen svar der heller.. Kun senkesettet som står igjen nå før visning.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 ring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Har kontakt, men negativt Dem mener bestemt på at det ikke har noe med HAMANN å gjøre, siden det står H&R og Bilstein bakom klistremerkene.. Så da er vell eneste alternativ å kjøpe nytt senkesett... Eller skru original, men hadde vært fint å fått senk i vognkort òg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Har AC schnitzer til salgs om du vil ha;) Fjærer og dempere ( ikke just) Nypris 19500 hos GS; dette er vell 3 år gammelt hadde ingen problemer med det iaf:) Du kan få d skambillig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå