Henrik... Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Bra bilder synd det ikke var noen av den blå e36en min i sladd :/ team turtall bimmern? EDIT: går det ikke ann å multisitere på forumet her? Hehe ja team "masse" turtall bimmeren Har ett, ikke akkurat i sladd men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 hehe var heller kjipt å måtte rygge inn igjen:P hehe tøft bilde likevel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 hehe fikk du ikke kjøre inn der pga motsatt kjøreretning? Noen fler bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Flotte bilder Henrik ! Har vel ikke noen fler bilder av den grønne e30'n med Kermit i siderutene vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 nei måtte pent rygge inn hvis jeg ikke skulle kjøre ei runde på felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 mye bra bilder der,, bra treff i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Flotte bilder Henrik ! Har vel ikke noen fler bilder av den grønne e30'n med Kermit i siderutene vel ? Takk Nei, det var de eneste faktisk mye bra bilder der,, bra treff i år også Takk. Var ikke der i fjor jeg, men må nok prøve å ta en tur neste år igjen. Forhåpentligvis i bimmer selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiBriX Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Bra Bilder! Dette bildet likte jeg best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Syns jeg leste i reglementet før treffet at dagskjennemerker ikke skulle tillates på banen? Ser jo opp til flere som har det der. Sorry offtopic, hadde jeg visst dette hadde det nok blitt vurdert tur:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 vi har sagt at dagskilt var OK så lenge papirene sa rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Mange bra bilder Var forresten oppe en tur og kikket på Cosworth'en din, så pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk8 Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 hehe var heller kjipt å måtte rygge inn igjen:P hehe tøft bilde likevel:) vi har muligens noen bilder av deg:) må bare vente litt med å legge di ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Mange bra bilder Var forresten oppe en tur og kikket på Cosworth'en din, så pen ut! Takk for det Morro å høre Takker for ellers positive bildekommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 vi har sagt at dagskilt var OK så lenge papirene sa rudskogen Bare så synd at de ulike stasjonene ikke praktiserer likt! Var jo flere som hadde prøveskilt rundt banen, men når jeg spurte om jeg fikk det lo de i trynet mitt på trafikkstasjonen. Et dummere spørsmål hadde de ikke hørt før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå