Stenbakken Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Da har jeg fått gått til innkjøp av en E46 318i 1998mod Kjørt 265000km per dags dato Og er tatt inn i Norge i 2003 FERDIG BESTILT IKKE KJØPT Det som skal gjøres: *Tone bakruter *Angel Eyes lykter *Valse hjulbuer *Godkjenne senkesett *Godkjent med 19"x9,5 et 35m bak og 19"x8,5m et 35 forran *Senke *Vertini Hennessey felger *M3 front *Sote lykter *Lakke lister i samme farge som bilen *Lakkrens, og polish *Anlegg *M3 bakfanger *M3 endepotter *E36 M3 look speil *CSL look bakluke *Nytt interiør *Carbon/alu lister innvendig *Ta bort 318i merke på bakluken, og få denne cleen *Carbon emblemer Så et par bilder av "gliset" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Flott bil du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Tusen Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
customax Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Noen motor oppgraderinger? Turbo evt bytte til større motor? Veldig interessert i hva som er mulighetene vedr sette inn større motor. La si du finner en 3l motor i Norge som kommer fra en norsk bil som har betalt alle avgifter. Hva må til for å få godkjent en 318 som nå får en 3l motor, er det enkelt. eller ikke mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Noen motor oppgraderinger? Turbo evt bytte til større motor?Veldig interessert i hva som er mulighetene vedr sette inn større motor. La si du finner en 3l motor i Norge som kommer fra en norsk bil som har betalt alle avgifter. Hva må til for å få godkjent en 318 som nå får en 3l motor, er det enkelt. eller ikke mulig? Har tenkt tanken på og bytte til 325, eller 3,2L M3 Men siden jeg har lyst til og ha ALT lovlig, og godkjent, så har ikke jeg mulighet til og betale forsikring på dette. så blir nok ikke noe nå. Det er mulig, men du vil trenge og oppgradere MYE mer en motor, drivverk, bremser, som jeg vet. Og så kommer da effekt, Co2 utslipp osv i tillegg. Alt er mulig, men tar bare litt tid, og kan nok være en fordel og kjenne noen som jobber hos vegvesnet føre evt ombygning. Så du har dette skrevet ned at det er mulig og få dette godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Vurderer og legge gul film på lyktene mine, noen som har noen formening om dette? Synes dere det hadde blitt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Fin ja Takk Her har vi også "photo of the day" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Da har mann fått inn carbon lister rundt om i bilen, samt en grundig vask har ikke fått tatt noen ordentlige bilder enda dessverre :/ Skal også innom verkstedet på mandag for og bytte lenkearmer pga slakk i foringene på denne, så slipper et å høres ut som at bilen skal falle fra hverandre i hver liten dump i veien Slenger da med et lite bilde, for moroskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Det har ikke skjedd så veldig mye i det siste akkurat nå, har egentlig bare kost meg utrolig mye med bilen. Har hvert fall fått vasket den nok! Tok grundig vask av hele bilen i går, samt en liten photoshoot. Skal til biltilsynet den 1 August og få godkjent senkesett. Har også byttet stabstagforinger bak siden disse var utslitt pga senkesettet tar på en del. Sitter også og vurderer om jeg skal bestille meg blå angeleyes siden jeg synes dette ser litt bedre ut. MEN!! Til det store spørsmålet da, er det noen her som har hatt problemer med politiet siden det er blå angeleyes? Vet at noen har fått tilsnakk pga at de synes det går som blålys, noen formeninger om dette?? Her kommer også noen bilder fra i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Da har man fått sendt en liten liste på litt deler, så det som er blitt bestilt inn nå er: *Angel Eyes ringer *Carbon emblemer (hvit og blå såklart) *Midtre stabstagforinger *Ytre stabstagforinger *litt klips til lista på bakluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Pen bil! Kledelige felger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Pen bil! Kledelige felger ! Takk takk Ja, er fornøyd med de felgene der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Bestilte meg nye emblemer i carbon, samt angel eyes ringer for et par uker siden. Fikk emblemer idag, og de har prestert og sende feil... Jeg skulle ha til panser og bagasjeluke til BMW, og ender opp med ratt emblem til en Honda Civic, så om noen skulle trenge det er det bare og si ifra, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Pen bil! Digger frontleppa! Angel eyes er nødvendig ja Teit med emblemet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå