Gå til innhold

Min nye E90!

Share

Anbefalte innlegg

Da har eg endeligt gått til innkjøp av en Bmw 320 D e90!

Litt info om bilen :

2006 mod

Km stand : 60.000

Kjøpt ny i Norge

1 eiger

Orginale 19" Ac schnitzer felger

sportseter i sort skinn

Navigasjon

Det er vel de som er verdt å nevne.

Planer for bilen er : Ac Schnitzer bagasjeroms vinge som er bestillt , soting av ruter , blackline lykter og senkesett.

Kom med forslag og tips :)

lfcy8qrbkeff5rjhdcgt.jpg

ayrfktk4frourtwh875b.jpg

0kht99rsn5jkkhs68m3n.jpg

ktojo1ihc4yzszrgy9ju.jpg

hasji69wi6dr15d1t1v4.jpg

o36agf6uve56e13m2mnf.jpg

xqspeg1mqz6zz0w4rgsd.jpg

xqspeg1mqz6zz0w4rgsd.jpg

7pa3x1qqg1hkadnf0ai7.jpg

cz845gtylsz0ke6osh90.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Bilstein PSS10, H&R og KW går for å være av det beste du får tak i til gatebruk, men er mulig litt overkill hvis du bare vil ha bilen lavere.

Blackline baklykter og dobbel eksosstuss hadde kledd bilen bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil :) Ser ut som du har fått det riktige utstyret også, bla Navi og sports stoler i skinn :)

Vil anbefale deg å montere Blackline baklykter, løfter hekken mange hakk. Dobble stusser er også tøft, dog noe kostbart til å kun være for syns skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for de:)

Ja har leita ein del ette E90 nå å lurt på import så kom eg over denne på Bavaria i Haugesund.

Så hadde dei liggende Orginale Ac schnitzer felger så eg kunne få med, syns dei kledde bilen godt.

Bilen blir sotet når eg kommer heim fra ferie :)

Sitter og å lurer på Baklukespoiler fra Ac schnitzer men hvordan er den festet?

Trur de kan bli bra med Soting , blackline lykter, ac schnitzer bakluke spoiler og litt senk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Bilstein PSS10, H&R og KW går for å være av det beste du får tak i til gatebruk, men er mulig litt overkill hvis du bare vil ha bilen lavere.

Blackline baklykter og dobbel eksosstuss hadde kledd bilen bra :wink:

Er litt usikker , men har bare tenkt å få den litt lavere men gidder ikkje å kjøpe noe drit heller det har eg gjort nok før. Kjøper heller noe sikkeligt som er litt dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil :) Ser ut som du har fått det riktige utstyret også, bla Navi og sports stoler i skinn :)

Vil anbefale deg å montere Blackline baklykter, løfter hekken mange hakk. Dobble stusser er også tøft, dog noe kostbart til å kun være for syns skyld :)

Tusen takk for de :) Ja har vel fått de mesta av utstyr mangler takluke noe eg syns er utrolig fint på dei bilene.

Hvor vil du anbefale og kjøpe Blackline baklykter ? såg dei hadde på GS til 3500kr ?

Dobble endestusser blir sterkt vurdert, men får ta de litt etterhvert begynner i ny jobb nå 1 august så får se hvordan de går først !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da fekk eg melding om at ac schnitzer vinga til bagasjeroms luka va sendt fra gs.:)

Da blir de lakkering når eg kommer heim fra ferie. Hvor er de billigest å bestille blackline lykter ?

noen som har peiling utenom gs ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå har bilen kommet fra soting på Riis bilglass og eg er veldig fornøyd med resultatet.

Ac schnitzer vinga er ferdig lakkert og er montert på bilen nå men skal stå og tørke til i morgon , da kan eg ta noen bilder :)

Her er noen bilder ette sotingen :

eq2ecqajrv6wzsghc6mx.jpg

nlu2upuagtth449hb520.jpg

wrx06n0m1inedlrsiuc4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har sitt litt på ebay egentlig veldig farligt ! E så utrolig mye innpå der, å fort gjort å begynne å bestille :) Ja har tenkt på å bytte til svarte nyrer men vettkje om de vil passe heilt til grå bil? eller ka trur du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...