MagnusHN Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Dette er da bilen min. Bilen er en 2003 modell. Omlakkert i 2014 i fargen Azurite svart.MOTOR 3.0 M54 org 231hk5 trinns manuell girkasse UUC letta svinghjul og e34 m5 clutchESS FlashK/N 57-1001 FIPK Cold Air IntakeRadenergie Carbon MotordekslerCarbon TårnavstiverOljefyllingslokk i polert stålHamann SportseksosGrenrørFjernet bakerste resonator (mellompotte)Vortech V2OPTIKK Orginal M-tech2Vorsteiner Double Sided Carbon Fibre HoodAc schnitzer speilOransje blinklys foran og på sidenSotede LED BaklamperSotede Vinduer av Riis BilglassHamann emblem foran og bakValsede hjulbuer av HamannHvite LED Angel EyesSorte Nyrer med tyske striperCSL frontfanger med carbonsplittereUNDERSTELL Supersport Black Evolution uten hjelpefjører!BREMSER Originale Calippere (lakkert gule)Powerslot cryo slissede bremseskiverHawk HPS High Performance BremseklosserFELGER OG DEKK Sommer:CCW Classic 18"Foran: 9,5" ET 25 med 225/35 Toyo T1-RBak: 10,5" ET 30 med 245/35 Toyo T1-RBBS RC300 18"Foran og bak: 8,5" ET 13 med 215/35 Falken FK 452Vinter:M6 replica225x40x18 med Nokian Hakkapelitta RSIINTERIØR Sportsinteriør i Sort Skinn, memory og korsryggstøtteOriginalt M3 rattOriginalt E46 M3 innvendig speil Justerbar shortshift Belyst ZHP girkuleNedfellbare bakseterSkiposeIso-FixSorte M-PedalerHamann Alu HåndbrekkBMW Alu Cube Black interiørlister som er plastidippet hvitCarbon deksel på M3 RattStereoICEAlpine IVA-W505R m/PMD-B200P Navi Headunit Double-dinFocal 6,5" 165KR2 frontsettInfinity Kappa 5,25" bakAlpine PDX 4.150 (4x150W) forsterker til Front og baksettAlpine subVidere planer er:Ombygging til manuell 5 trinns girkasse med lettet UUC svinghjul og E34 M5 clutch.Hellakering i samme farge, CarbonsortBredding av skjermerMontere justerbare camberstag bakAEM Methanol/vann injection kitKjøpte bilen i juni 2012 og da så den slik ut. Greit utgangspunkt, gått lite, rett motor, utstyr og interiør. Da stod den på 19» Hamann Anniversary felger og senkefjører.Hadde AC Schnitzer Rennsport felgene mine i fra min gamle E36 som ble satt på, sammen med supersport black evolution (tatt av hjelpefjør). Dim på felger og dekk var 9x17 ET33 og 10x17 ET33. Monterte også 7mm spacer foran og bak. Så effektiv ET var 25. Dekkene var 215/40/17 og 245/35/17.Klargjøring til Royal Fitment i regi av OijOij august 2012.Photoshoot i forbindelse med NordicStance crewet september 2012.Fikk testet BBS RC300 hjula før snøen kom. De er 8,5x18 ET 13 med 215/35/18 Falken FK452Vinterstuket med m6 replika felger, bmw takstativ og thule fairing. Monterte og justerbare topplagre i løpet av våren.I løpet av vinteren ble nye sommerfelger handlet. Valget ble CCW Classics!Og jeg måtte selvfølgelig teste de da det klødde i fingra!Våren kom og BBS RC300 hjula stod for tur. Etter litt testing fant jeg riktig høyde. Nye røde emblemer med gull skrift ble også handlet inn og montert. Fikk også byttet toppdekselpakning sammen med ny programvare fra ESS!Fikk handlet inn dekk og monterte de på CCW felga og testet.Var på Cars&Coffee som Glenn og Kenneth arrangerte i Tønsberg i slutten av April og fikk beste fitment! Årets første pris I løpet av sommeren fikk jeg på CSL fanger og jeg plastidippet interiørlistene hvite.FørEtterVar på GS-treffet i bud og stakk av med prisen "Beste E46" Det var utrolig gøy og overraskende!Neste treff var Nordic Stance @ Stance At The BorderModda lykteneVar på et lokalt BMWCCN treff på Gjøvik og fikk to priser til. 1. plass peoples choice og 1. plass beste modifiserte! Etter dette var jeg på photoshoot med Henrik Haugen. 2014 JonAn og 320dt edition 33 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Der ja Magnus. Finfin bil. Går bra og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Meeget pent Needs moar low. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Den var nice! Hva skal gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Då flott bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Det her kan bli noe av det grommeste på forumet hvis du skal gå løs på den slik du gjorde med e36'n gleder meg til å følge med her Magnus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Her har du mildt sagt et godt eksemplar, og har på følelsen at den blir enda bedre etterhvert en liten presse så drar den jo fra det meste på skilter iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Tusen takk! Blir vel noen oppgraderinger etterhvert, må bare finne ut hva jeg skal gjøre med den! Presse frister veldig, men trur jeg skal vente litt... Går egentlig bra nok nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 CSL luka er nå byttet ut med den orginale! Rop ut hvis noen trenger en CSL luke til facelift sedan i carbon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Å fy flate for en bil! gratulerer med en finfin E46! så du likte ikke CSL bakluka nei? Juni reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Ååå, herregud den der er fin altså! Må innrømme at jeg får lyst på e46 når jeg ser sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Å fy flate for en bil! gratulerer med en finfin E46! så du likte ikke CSL bakluka nei? Takktakk! Liker den best på coupe egentlig, også var ikke passformen den beste Ååå, herregud den der er fin altså! Må innrømme at jeg får lyst på e46 når jeg ser sånt Finere skal den bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Ååå, herregud den der er fin altså! Må innrømme at jeg får lyst på e46 når jeg ser sånt Finere skal den bli! Dette ser jeg frem til! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Lov å spørre hva som står øverst på lista da magnus? hva er første mod? Solgte du ikke med rennsporta på e36'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 De er ikke solgt nei! Hadde ikke hjerte til det Hmm, Første jeg skal gjøre er å polere den! Så setter jeg på hvite blinklys, bytter sprederne pga fukt, så fikse litt på stereoen. Mer senk kommer nok ikke før til våren igjen Da jeg har tenkt til å bruke bilen på vinteren! (Ikke mye vel og merke) hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå