Frode D Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Ah. De er uansett veldig fine felger. Skulle hatt noen sånne som vinterfelger på min Hva er forskjellen på 300 og 302 egentlig? 18 og 17"? Kjøpt de av Halvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Forskjellen er 17" og 18" og 2mm i inpress. Dessuten er disse å få i 10" et 25 som heter RC301 Halvor sine er 17" 8,5 et 15 og mine er 18" 8,5 et 13. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 slik ser bilen ut i vintermodus, mangler bare å få tak i nytt takstativ fra thule da det andre fra e36'en passer ikke. Så om noen har thule takstativ til e46, så er jeg interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Tøff e46 sedan! Eneste som "plager" meg med denne er automatkassa.. Ellers grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Tøff e46 sedan! Eneste som "plager" meg med denne er automatkassa.. Ellers grom bil Takk! Frister litt med 6 trinns manuell og sperrediff... Men det skjer ikke iløpet dette året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Tøff e46 sedan! Eneste som "plager" meg med denne er automatkassa.. Ellers grom bil Takk! Frister litt med 6 trinns manuell og sperrediff... Men det skjer ikke iløpet dette året Nå er det ikke lenge til neste år!! hadde blitt en helt annen kjøreopplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 hehe, da har det kommet 4 Falken FK452 215/35/18 på døra og camber justerbare stag bak! venter fortsatt på justerbare camberplater foran og felga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 de røde hjulboltene. link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleE30 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Sorry for offtopic, men hvor mange mm har du senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 de røde hjulboltene. link? Du har PM Sorry for offtopic, men hvor mange mm har du senket? Hvor mange mm den er senket har jeg ingen aning om. Det jeg vet er at de skal senke maks 60mm, så har jeg fjernet hjelpefjøra som er på 40mm ca. Dette med originalt topplager, til sommeren skal det på justerbare, og med disse så blir den enda 20mm lavere. Det jeg sier er at alt er skrudd i bunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Da har 2 av felga ankommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Ooh.. Digger BBS RC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Testet fitmet på hjula i stad Først bak uten spacer: Så med 7mm spacer: ET med spacer er 6, kunne spacet mer også, i forhold til hvordan de sitter foran! Foran: Uten spacer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Dette blir nice digger concave på e46!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Lurer på om jeg skal kjøpe 12mm skrudde spacere for å ha bak, da vil de bygge like mye ut foran og bak... Hva trur folket? I dag så har Kreastian på forumet vært så snill og satt på dekka på de, så på lørdag blir det prøvemontering Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå