Julian Sommer Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Dæven, dette ble en deilig bil nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Så deg i sentrum igår, men kjente faktisk ikke igjen bilen på m6 hjul. Noe som igjen sier litt om hvor mye felger gjør Den blir litt anonym med m6 hjula Dæven, dette ble en deilig bil nå! Takk for det Her er to bilder til i fra gårdsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Gjennomført rå! panseret er helt konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Småmisunnerlig på panseret ja! klarer meg uten gtr-rillene men De felgene kledde bilen bra iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Liker egentlig ikke spacere, synes det blir mye bedre når man får riktig innpress med en gang, men bruker jo spacere der det trengs selv da.. Så synes du skal kjøre på! Gamlefelgene til halvor dette eller? har samme til touringen, bare delte, gromme felger Hva mener du med at det blir "mye bedre" om man får korrekt et med en gang? Det har jo strengt talt ingenting å si.. Sorry for ot. Tjaa, blir vel egentlig best uten spacer. Da har du brukt så mye bredde, innpress og backspacing du kan. Med f. eks. 20mm spacer, tar du vekk nesten 1" bredde som du kunne brukt på bredere felg istedefor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Tenkte mest utseendemessig jeg men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Ikke interessert i å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Et ord : Gjennomført!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Et ord : Gjennomført!! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Ikke interessert i å selge? Hehe.. Nei, desverre Takk for alle kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Liker egentlig ikke spacere, synes det blir mye bedre når man får riktig innpress med en gang, men bruker jo spacere der det trengs selv da.. Så synes du skal kjøre på! Gamlefelgene til halvor dette eller? har samme til touringen, bare delte, gromme felger Hva mener du med at det blir "mye bedre" om man får korrekt et med en gang? Det har jo strengt talt ingenting å si.. Sorry for ot. Tjaa, blir vel egentlig best uten spacer. Da har du brukt så mye bredde, innpress og backspacing du kan. Med f. eks. 20mm spacer, tar du vekk nesten 1" bredde som du kunne brukt på bredere felg istedefor Det er jeg smertelig klar over selv. Det er jo derfor jeg har 9,5 og 11" felger selv. Men det er ikke alle felger her i verden man får i såppas bredde, og på de felgene kan jeg ikke skjønne hva som skal være galt med spacere. Tenker da ikke på ekstra belastning på nav o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Wow! Grattis! Måtte faktisk se det på FB før jeg fikk kommet meg inn her... Ikke like aktiv som før Var tøff denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Wow! Grattis! Måtte faktisk se det på FB før jeg fikk kommet meg inn her... Ikke like aktiv som før Var tøff denne her Heh, takk for det kommer noen grommere hjul til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Digger bilen din magnus, men jeg er for at du lakkerer panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Digger bilen din magnus, men jeg er for at du lakkerer panseret Enig her:p men fortsatt flott bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå