fanqua Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Haha! Er fortsatt på feil side av mjøsa da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Haha! Er fortsatt på feil side av mjøsa da men... Hehe, er vel heller du som er på feil side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Skal selge Hamann felgene da jeg driver å handler nye! Bud over 7000,- vurderes! viewtopic.php?f=18&t=234817 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Da skal det begynne å skje ting med bilen! Har bestilt meg Arqray leppe som skal moddes på mtech 2 fangeren, slik at det ikke blir noen skjøt. Så har jeg nesten bestemt meg for å handle inn et felgsett i 18" med dim 8,5" ET 22 og 10" ET 25. Noen som tør å gjette hvilke felger? Så blir det selvfølgelig senk!! Hamann felgene skal selges, også vurderer jeg kanskje å selge AC felga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Work Meister?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Meister hadde vært helt riktig her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Work Meister S1 felga er tøffe de! Men var ikke de jeg hadde sett meg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Carlhaakon linket meg en rimelig fet E46! Får ihvertfall litt inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Grom bil du har, med riktig motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Da har jeg handlet inn coilovers og nye topplager foran og bak! Skal ha bilen klar til RF i Sverige til helga, så da endte det med en spontantur til Oslo i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Hvilke coils? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Ble supersport Black Evolution! Ble overrasket over kvaliteten, sammenlignet med KW V2 settet jeg kjøpte til gamle bilen. Virker ikke noe dårligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Var ute å knipset noen bilder her om dagen! Gleder meg til å få bilen i bakken merker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Blir bra det her etterhvert Hva er RF i Sverige?? Sikkert nok et biltref i år som jeg ikke får med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Er Royal fitment, litt Stanceworks aktig treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå