Gabz Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Hva er cirkapris på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 19, 2014 Forfatter Share Skrevet September 19, 2014 Prisen er ikke bestemt enda, er ikke så mye å sammenligne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Sant.. Uten tvil en av de feteste E46'ene jeg noengang har sett Skuffa ikke i virkeligheten heller, så den på treffet i Hamar for en liten stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 hvordan eksos har du på bilen egentlig? så du hadde grenrør, har du cat? eller kjører du uten? eksos størrelse, hvor mange lydempere og hvordan ende potte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Har grenrør, men vet ikke merket på det, så er det fjernet en resonator, sitter en lydpotte/katalysator før bakpotta som er av type Hamann. Så det er rimelig frekk lyd i den! Prisen er satt til 220.000,- inkl OZ Futuraene. Men hvis man heller vil ha CCW hjula kan man få med de i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Har grenrør, men vet ikke merket på det, så er det fjernet en resonator, sitter en lydpotte/katalysator før bakpotta som er av type Hamann. Så det er rimelig frekk lyd i den! Prisen er satt til 220.000,- inkl OZ Futuraene. Men hvis man heller vil ha CCW hjula kan man få med de i stedet! hehe okey hvordan er lyden inni bilen da? fordi jeg sitter og ser på eksos til e46¨n min. det er grenrør med racecat under, og rør rett til bakpotta, frykter det kanskje kommer til å bråke litt formye med normal kjøring, at man får during liksom greit å ha litt lyd men går jo ann at det er sittande i bilen på lang tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Er ikke så veldig høy lyd egentlig, jeg kjører nesten alltid med vinduet nede for å høre lyden ekstra! Men så liker jeg mye lyd også da har ikke noe problem å sitte 8 timer i strekk. Freakshow og b0rgund reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Haha det er jo Nice! Har du car midt under bilen Da? Sitter og ser åå det effekt anlegget på scmiedmann som er grenrør og racecat midt under bilen også lurte jeg på eisenmann sound Roahr der resonator skal være og scorpion bakpotte trur det kan bli bra ^^, Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Hvor kjøpte du baklyktene dine? Og passer de på 2001-modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Baklyktene er fra ebay, men det er samme som de har på GS. Er andre kontakter på preface, er ikke helt sikker men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Disse? http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/68/1629926 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Disse? http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/68/1629926 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Disse? http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/68/1629926 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Fra Oslo Motorshow Zymh, StigJ og HPVL reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå