Mariuse34 Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Var jaggen et alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 nei nå retta jeg det svaret til generelt bruk...Jaggen er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Kjør på med Volven. Som du selv sier, så kan du shoppe deg grønn for de pengene du sparer. Klart, det frister nok å ta Merca, det skjønner jeg. Men hadde jeg hatt valget, ville jeg gått for Volvoen. Kanskje en "typisk norsk" bil på langtur, men det får så være. Tror helt ærlig jeg hadde glist så lang autobahnen er hadde jeg blitt forbikjørt av en Norsk-pakistanere i en S80 med sota ruter No offence! Gå for S80en og unn deg litt ekstra der nede med pengene du sparer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Jeg er visst "typisk" norsk for tiden..Hvit kone, cruise bobil..volvo...katt.. parkett hjemme.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Barnet ditt kommer til å hete Ola, og får traktor til 16 års gave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Aldri om det heter ola lissom.. Men eventuelle barnenavn er allerede bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Ringte på en eldre jaguar idag. som er et prosjekt. Spurte hvorfor han sluttet å kjøre den " e kjøpte me Volvo S80, å han va så go å kjøre at e bare slutta å bruke jaguaren"... så hvorfor ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Jeg er visst "typisk" norsk for tiden..Hvit kone, cruise bobil..volvo...katt.. parkett hjemme.. haha Neppe... jeg så hvordan du danset på byen på lørdag... ingenting ''typisk norskt'' ang. de movsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Ringte på en eldre jaguar idag. som er et prosjekt. Spurte hvorfor han sluttet å kjøre den " e kjøpte me Volvo S80, å han va så go å kjøre at e bare slutta å bruke jaguaren"... så hvorfor ikke! Nettop det jeg også tenkte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 ville tatt turen innom trogir i croatia. ligger rett ved split. bare noen få km unna. veldig fin og gammel by med en dyr båthavn.. sist jeg var der lå det en båt på 7 etg der med garasje. stod en mercedes og en ferrari der. her er et bilde av en "liten" båt i havna som jeg fant i farta. on når du skal så langt syd som du har planer om og dra, så burde du dra litt til og se byen dubrovnik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Jeg er visst "typisk" norsk for tiden..Hvit kone, cruise bobil..volvo...katt.. parkett hjemme.. haha Ja du har blitt inntigert i det norske samfunn og blitt en av oss . Du jobber og driver ikke med hyss og du er utestengt fra NAV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Usikkert om vi får tid til trogir og dubrovnik selv om det frister..men hvem vet..vi har ingen "faste" planer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Ikke lenge til avreise nå.. Volvoen er på service, fått på fersk ac-gass.. nesten ferdigpakket..navi er oppgradert, kjørerute planlagt, printa ut og memorisert sånn delvis... Nå er det egentlig bare å sette seg ned og laste ned tonnevis med musikk på ipoden så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Husk rett dekktrykk Ble positivt overraska over min E39 m54b22 på langkjøring og motorvei nordover Gudbrandsdalen nå i juli: Tror cruise control og rett dekktrykk kan ha mye å si når man er på langkøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 ja lurte litt på det...burde jeg ha "mye" eller akkurat passe luft? Er 17toms felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå