Gå til innhold

Roadtrip Norge-Bosnia-Kroatia! Nå med reisebrev + bilder

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjør på med Volven. Som du selv sier, så kan du shoppe deg grønn for de pengene du sparer. Klart, det frister nok å ta Merca, det skjønner jeg. Men hadde jeg hatt valget, ville jeg gått for Volvoen. Kanskje en "typisk norsk" bil på langtur, men det får så være.

Tror helt ærlig jeg hadde glist så lang autobahnen er hadde jeg blitt forbikjørt av en Norsk-pakistanere i en S80 med sota ruter :mrgreen:

No offence!

Gå for S80en og unn deg litt ekstra der nede med pengene du sparer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte på en eldre jaguar idag. som er et prosjekt. Spurte hvorfor han sluttet å kjøre den " e kjøpte me Volvo S80, å han va så go å kjøre at e bare slutta å bruke jaguaren"...

så hvorfor ikke!

Nettop det jeg også tenkte... :?:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville tatt turen innom trogir i croatia. ligger rett ved split. bare noen få km unna. veldig fin og gammel by med en dyr båthavn.. sist jeg var der lå det en båt på 7 etg der med garasje. stod en mercedes og en ferrari der. her er et bilde av en "liten" båt i havna som jeg fant i farta.

6qegls9w4j8kbl8hhwmg.jpg

on når du skal så langt syd som du har planer om og dra, så burde du dra litt til og se byen dubrovnik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst "typisk" norsk for tiden..Hvit kone, cruise bobil..volvo...katt.. parkett hjemme.. haha :P

:D Ja du har blitt inntigert i det norske samfunn og blitt en av oss .

Du jobber og driver ikke med hyss og du er utestengt fra NAV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til avreise nå..

Volvoen er på service, fått på fersk ac-gass.. nesten ferdigpakket..navi er oppgradert, kjørerute planlagt, printa ut og memorisert sånn delvis...

Nå er det egentlig bare å sette seg ned og laste ned tonnevis med musikk på ipoden så blir det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...