m0lliz Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Endrer denne tråden da det ser ut som jeg aldri klarer og ha en bil i flere år. E46 320CI 2.2 2003 SOLGT til SPIDERPIG her på forumet E46 M3 med kompressor 2001 450hk Carbon tak, leppe, panser og bakluke AC eksos Vertini Zonda SOLGT til KOBAR her på bimmers. viewtopic.php?f=6&t=230899 E91 Le Mans Blå 2008mod 318D H&R justerbart senkesett Soting av ruter Carbon nyrer Led ringer nye grøftlys Blackline baklykter E36 M3 3.2 90000km 1996 Harman kardon Sort skinn Telefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Hvilket innpress og str bør jeg gå for? hvil at felgen skal gå jevnt med hjulbue! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 jeg har 19x10,5 med et27 bak. foran kan du ha 19x8,5 med et18. en kompis kjører 7-serie felger de er 9x19 et24 foran og 10x19 et24 bak. det går ganske så fint;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Men dere kjører vel da med en del dekkstrekk og en del negativ camber. Ta i betraktning at "normale" folk ikke har dette. Gratulerer med flott E91 Molliz! Hva var galt med de du prøvde? De asset veldig bra til bilen. Ser ut som de hadde funka bra med spacer. Bygger bra inn bak i alle fall ser det ut til. Jeg har 8.5 med 235 fremme på min og skal prøve meg med å space ut 10mm slik at jeg havner på ET25. Bak har jeg 9.5 med 275 og skal ha på det samme. 15mm spacer passet ikke uten å valse. Der la dekket seg inntil skjermen da jeg slapp den nedpå. Her har jeg 5mm spacer i front for å komme klar av coiloversen Ingen spacer bak enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Men dere kjører vel da med en del dekkstrekk og en del negativ camber. Ta i betraktning at "normale" folk ikke har dette. Gratulerer med flott E91 Molliz! Hva var galt med de du prøvde? De asset veldig bra til bilen. Ser ut som de hadde funka bra med spacer. Bygger bra inn bak i alle fall ser det ut til. Jeg har 8.5 med 235 fremme på min og skal prøve meg med å space ut 10mm slik at jeg havner på ET25. Bak har jeg 9.5 med 275 og skal ha på det samme. 15mm spacer passet ikke uten å valse. Der la dekket seg inntil skjermen da jeg slapp den nedpå. Her har jeg 5mm spacer i front for å komme klar av coiloversen [ Bilde ] Ingen spacer bak enn så lenge. [ Bilde ] Det er hverfall godkjent og vi kjører ikke mye kamber. jeg var på hjulstilling med bilen og den ble stilt inn for godkjenning.. så er ikke mye mere kamber på den som på normalt. og ja jeg kjører dekkstrekk. men har en kompis som kjører 20x10,5 et35 bak med 285 dekk.. og det er ikke mye strekk.. Foran kjører jeg 9x19 et30 og der har jeg myyye å gå på.. der kan jeg sikkert få plass til dekk uten strekk.. men skal space ut en 8mm. Så du har mye å gå på.. Og han spurte om hva et og størrelse som skulle til for at felgen følgte hjulbuen og det gjør ikke dine..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Skal felgkanten gå flush med hjulbuen og det skal senkes så må det strekkes og valses bak på disse her Det er jo mange forskjellige komboer av felger og innpress på e9x bilene innpå her. Jeg kjører 10'' med et 20 og 245 dekk. Da stikker felgen ca 1mm utfor hjulbuen.. Og det subber greit med senk Jeg har sittet på en del i Thomas sin bil, og den subber ikke bak til tross for godt med senk og bra stance. Så han har funnet en bra kombo der.. Frode med den blå E91 hadde også bra stance og høyde forran og bak uten subbing (ikke valset forran og det er snakk om 7 serie felgene), så der har du en annen kombo med annen felgbredde og innpress... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 jeg har 19x10,5 med et27 bak. foran kan du ha 19x8,5 med et18. en kompis kjører 7-serie felger de er 9x19 et24 foran og 10x19 et24 bak. det går ganske så fint;) Tror jeg skal kjøre samme kombo som du har jeg ! fy F så pent det var! akkurat slik jeg er ute etter.. Hvilke felger er det du har der og hvor kjøpte du de? Hvilken dekk dim bruker du ? vil ikke at det skal subbe, og er heller ikke spess gira på å valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 StigJ: pen bil du hadde der! Tusen takk:) Er godt fornøyd med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 jeg har 19x10,5 med et27 bak. foran kan du ha 19x8,5 med et18. en kompis kjører 7-serie felger de er 9x19 et24 foran og 10x19 et24 bak. det går ganske så fint;) Tror jeg skal kjøre samme kombo som du har jeg ! fy F så pent det var! akkurat slik jeg er ute etter.. Hvilke felger er det du har der og hvor kjøpte du de? Hvilken dekk dim bruker du ? vil ikke at det skal subbe, og er heller ikke spess gira på å valse Hva felger mener du da? er det kant felgene eller er det de concave felgene? Om du skal ha bilen lav så bør du valse litt.. Når jeg hadde de cancave felgene så kjørte jeg 9,5x19 et20 bak med 235/35-19 da subbet det litt uten valsing.. men var bare litt.. ikke noe sånn veldig mye. var mest med full-lastet bil og en homp.. da subbet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Aha:) jeg vil helst ikke valse, så får se va jeg gjør.. Gikk det bra med 19x 10,5 et 27? Er jo litt tøft med brei felg!) tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 jaja. det gikk kjempe fint. et org. et på 40 bak på de felgene men har spacet ut 13mm. men tror du kan kjøre 10,5 et35 bak uten å valse. jeg kjører 265/30 dekk bak. en kompis skal hive på 11x19 et25 bak. så det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Aha, da blir det vel så jeg prøver meg på 10,5, må bare finne felger jeg har lyst på Broren til han jeg kjøpte bilen av kjører 11x20 285/25R20 bak og der har de såvidt valset.Den ligger til salgs, her er link: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35647965 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Aha, da blir det vel så jeg prøver meg på 10,5, må bare finne felger jeg har lyst på Broren til han jeg kjøpte bilen av kjører 11x20 285/25R20 bak og der har de såvidt valset.Den ligger til salgs, her er link: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35647965 Jeg kjører familiestuk med 9x20 forran og 10,5x20 bak som thomas fortalte. Men har du bestemt deg for 19 eller 20. Viss du ikke vil valse, og det alikevel skal se stort og tøft ut så hadde jeg gått for 20. da trenger du ikke senke så sinsykt for at det skal bli pent og fylle hjulbuene. Og jeg har bare orginal m-sport og senkeskåler forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 H_Rexten: Den var sinnsykt pen! Har ikke helt bestemt meg for hvilken str enda, men er veldig opptatt av at det skal være bredt bak! Jeg har jo montert H&R justerbart senkesett nå, så det er bare felger som mangler. Har sett en del på denne felgen.. Men det er usikkert når de får den inn igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 H_Rexten: Den var sinnsykt pen! Har ikke helt bestemt meg for hvilken str enda, men er veldig opptatt av at det skal være bredt bak! Jeg har jo montert H&R justerbart senkesett nå, så det er bare felger som mangler.[ Bilde ] Har sett en del på denne felgen.. Men det er usikkert når de får den inn igjen... Såg ein E46 Touring for eit par tima sidan med lignande slike felga. Og for å sei da slik: Eg hadde faen ikkje tvilt eit sekund. Kjøp dei! Va skamfeite Edit: Og den touringen hadde omtrent samme farge som din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå