Nytern Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Siden jeg ikke har plass i signaturen min til en bil nr3 er denne nå tilsalgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Solgt for 24k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Dette var da en trist avslutning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Hehe, jeg bare våser.. Denne skal jeg redde, basta! Første turen med skilter skal gå til Rena! Hvis du ikke har pensjonert deg innen den tid da Har fått gjort endel med bilen, men jeg er enda like blank mht motorvalg.. Kanskje greit at jeg ikke stresser med dette, kan jo hende at jeg rekker å få bilen ellers 100% innen jeg finner en passende maskinist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Hadde vært artig med en moderne rekkeseks dieselmotor i denne! hvordan det er å få tilpasset det i en E30 vet jeg ikke om er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Danseband hits xxx cdAlice Cooper cd Bokklubbens barn kaffekopp Von Dutch?! caps Assortert potetgull i løsvekt Sneiper (ingen brennmerker noe sted og bilen lukter ikke røyk) 1 kartong eplejuice med innhold (heldigvis skrukork) 1 kartong litago Nå er jeg ikke helt i vater selv Bilen så fin ut etter vask og under teppene MÅ jo ha vært en hygg overaskels:) Jeg følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå