Johnbs Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Hei. Mulig det finnes en tråd på dette, men har isåfall ikke funnet den. Men jeg her en BMW E61n med m-tech pakke. I front fangeren, er det to "lokk" på siden av luftinntaket. Å de har jeg lurt litt på hvorfor er der. Men så en dag for en stund siden, så jeg en likhens bil men to ekstra lys i disse "lokkene". Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt slike??? Har lett og lett, men uten hell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Det er ikke lys, det er Nightvision kamera i den ene og aktiv cruisecontroll(?) i den andre Så de kuplene du har sett der er for å skjule sensorene. Har man ikke dette ekstrautstyret, så har man heller ikke de kuplene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Disse lokkene er egentlig til (venstre side) Adaptiv cruisecontroll. (høyre side) Nightvision. Når man har de så byttes lokkene ut med lokk hvor dette er montert. Men klart, om man ikke har noe av dette og ønsker ekstra lys kan vel dette være en ok plassering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Pirke pirke... Night Vision sitter på venstre side og Active Cruise Control (ACC) på høyre side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Det er bra at noen kommer med korrekt info, da dette er meget viktig når man skal fortelle andre mennesker om hvilken bil de har Takk for fin fin info Saltkjelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå