Alpejohn Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Nå er jeg litt usikker på hvordan jeg skal klare å anskaffe bruktbilpris på en 530i 1993.Bruktbilpriser.no går bare tilbake til 1994. Er det noen som har peiling hvor jeg skal forhøre meg? En tollbod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffersandnes Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Nå er jeg litt usikker på hvordan jeg skal klare å anskaffe bruktbilpris på en 530i 1993.Bruktbilpriser.no går bare tilbake til 1994. Er det noen som har peiling hvor jeg skal forhøre meg? En tollbod? Tollstasjonene har bare liste over hva bilene kostet ny i norge bak til 1994. Nypris liste for 93 har jeg fått av en kar her på bimmers. Men er på utkikk etter bruktpris liste på en 530i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Statens Vegvesen og alle(?) bilforhandlere har noe som heter bruktbilhåndboken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffersandnes Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Er det noen som har brukt alternativ beregning på import biler? Om så kan du ta kontakt med meg på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Er det noen som har brukt alternativ beregning på import biler? Om så kan du ta kontakt med meg på PM? Jeg gjorde det på min e39 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå